Az állampolgárokat megtévesztve, magát jogtalanul a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) képviselőjének mondva keres meg biztosítási szerződéssel rendelkező ügyfeleket egy magánszemély. A Felügyelet feljelentést tett az ügyben.
A PSZÁF a Pénzcentrum.hu-t úgy tájékoztatta, ügyfélszolgálatukra érkezett fogyasztói bejelentések szerint egy ismeretlen személy 2011 júniusától telefonon biztosítási szerződéssel rendelkező magánszemélyeket keresett meg, azt közölve, hogy a Felügyelet képviseletében személyes találkozó során átvizsgálná biztosítási szerződéseiket. Az elkövető a PSZÁF hatósági tevékenységének látszatát kívánta felhasználni arra, hogy a megkeresett személyeknek biztosítási termékeket értékesítsen, meglévő szerződéseik helyett újat kínáljon, vagy más módon megkárosítsa őket. Az ismertté vált ügyekben kár eddig nem merült föl.
A PSZÁF nem adott senkinek semmilyen megbízást ilyen célú vizsgálati tevékenységre, s a Felügyeletnek nincs olyan feladata, hogy bármelyik felügyelt intézmény konstrukcióját ajánlja. A PSZÁF vizsgálatait minden esetben hivatalos okirat előzetes kikézbesítésével, a megadott jogszabályi keretek között végzi. A vizsgálat megkezdése előtt a felügyeleti munkatársak hivatalos megbízólevelük és arcképes igazolványuk bemutatásával igazolják magukat.
A PSZÁF ezért felszólítja a biztosítással rendelkező állampolgárokat, hogy ne működjenek együtt az elkövetővel és a megkeresésről haladéktalanul értesítsék a Felügyeletet. Mivel az elkövető magatartása felvetheti a biztosítási és üzleti titok sérelmét, illetve alkalmas a PSZÁF működésébe vetett közbizalom megsértésére, a Felügyelet rendőrségi feljelentést tett az eset kapcsán.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml