Mint arról már korábban beszámoltunk, június 1-jével Nagy Szabolcs Erik lett a Groupama Biztosító magyarországi leányvállalatának vezérigazgatója. Az eredetileg orvos végzettségű, de amerikai MBA képzéssel is rendelkező szakember a piaci részesedés növelését tűzte ki első számú célként, az anyavállalat nemzetközi stratégiájának megfelelően.
A vezérigazgató elmondta, hogy az idei év első fele az üzleti terv szerint alakult. 2007-ben kiemelt figyelmet fordítanak az élet-üzletág díjbevételeinek növelésére. Ehhez további speciális együttműködéseket kötnek (Cora, Duna House, Lombard Lízing), és egyéb alternatív értékesítési csatornák kiépítésén is dolgoznak. Az egyik ilyen irány az életbiztosítások online értékesítése.
A Groupama érdeklődik a hazai egészségbiztosítási rendszer piacosítása iránt, azonban a piacra lépésről még korai lenne beszélni. Ugyanis ahhoz, hogy üzleti tervet tudjanak kidolgozni, mindenképpen meg kell születni a rendszert szabályozó törvényeknek.
Nagy Szabolcs Erik elmondta, hogy a piaci részesedés növekedése érdekében mind itthon, mind pedig nemzetközi szinten megvizsgálnak minden lehetséges akvizíciót. Ezt a célt szolgálja, hogy az anyavállalatot hamarosan bevezetik a francia tőzsdére. A kelet-közép-európai régió nagy jelentőséggel bír a Groupama terjeszkedési stratégiájában. Ezt jól mutatja az is, hogy a törökországi és Görög akvizíciók már lezárultak, és további országokban való vásárlásokat is terveznek.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának
- Egyre többen adják-veszik online használt dolgaikat, de vajon mit szól ehhez a NAV?
- Választások - az alkotmánybíróság korlátozta a horvát elnök lehetőségeit
- Bringás rendezvény és futóverseny - ismét borul Budapest közlekedése
- Az oroszok közvetítették Irán üzenetét Izraelnek
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele