Mint arról már korábban beszámoltunk, június 1-jével Nagy Szabolcs Erik lett a Groupama Biztosító magyarországi leányvállalatának vezérigazgatója. Az eredetileg orvos végzettségű, de amerikai MBA képzéssel is rendelkező szakember a piaci részesedés növelését tűzte ki első számú célként, az anyavállalat nemzetközi stratégiájának megfelelően.
A vezérigazgató elmondta, hogy az idei év első fele az üzleti terv szerint alakult. 2007-ben kiemelt figyelmet fordítanak az élet-üzletág díjbevételeinek növelésére. Ehhez további speciális együttműködéseket kötnek (Cora, Duna House, Lombard Lízing), és egyéb alternatív értékesítési csatornák kiépítésén is dolgoznak. Az egyik ilyen irány az életbiztosítások online értékesítése.
A Groupama érdeklődik a hazai egészségbiztosítási rendszer piacosítása iránt, azonban a piacra lépésről még korai lenne beszélni. Ugyanis ahhoz, hogy üzleti tervet tudjanak kidolgozni, mindenképpen meg kell születni a rendszert szabályozó törvényeknek.
Nagy Szabolcs Erik elmondta, hogy a piaci részesedés növekedése érdekében mind itthon, mind pedig nemzetközi szinten megvizsgálnak minden lehetséges akvizíciót. Ezt a célt szolgálja, hogy az anyavállalatot hamarosan bevezetik a francia tőzsdére. A kelet-közép-európai régió nagy jelentőséggel bír a Groupama terjeszkedési stratégiájában. Ezt jól mutatja az is, hogy a törökországi és Görög akvizíciók már lezárultak, és további országokban való vásárlásokat is terveznek.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








