Áprilistól két új termékkel és két új partnerrel bővült a Groupama értékesítési- és termék palettája. A biztosító a Duna House Holding ügyfeleinek kínál egyedi lakásbiztosítást és a "Tandem" fantázianévre hallgató kombinált életbiztosítással beléptek a dinamikusan bővülő hazai jelzáloghitel piacra is. Nincs megállás a vonat robog tovább...
A, lakáshitellel kombinált életbiztosítási termék különlegessége, hogy a hitel tőkerészét biztosító vegyes életbiztosítás díja alacsonyabb összeggel indul, s a teljes biztosítási díj három százalékos éves indexálás után alakul ki a futamidő végére. Az ügyfél, a hitelfelvétel után alacsonyabb biztosítási díjat fizet, miközben a bank felé csak a mindenkori kamatot tartalmazza a havi törlesztés A konstrukció technikai kamatlába a 2,5 százalék
Az életbiztosítást jelenleg a CIB Bank és a BNP Paribas magyarországi ingatlanfinanszírozó cégének termékeihez lehet igénybe venni, de a társaság természetesen bővíteni kívánja a partner intézetek körét.
A másik konstrukció a Duna House ingatlanforgalmazó hálózatában igényelhető - a társaság által értékesített ingatlanokhoz köthető lakásbiztosítási termékről van szó.
A biztosító szakemberei a termék kidolgozásakor figyelembe vették a Duna House ügyfeleinek elvárásait és ügyeltek arra, hogy más standard lakásbiztosításokkal ellentétben reális ingóvagyoni fedezetet nyújtson a termék, s így elkerülhető legyen az alulbiztosítottság, amely általában a lakáshitelek mögé kínált lakásbiztosítási termékek velejárója.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét
- Lépni kellett a banki csalások miatt: átutalási limitet vezet be az OTP
- Este jön a kettős front - időjárás
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó