Áprilistól két új termékkel és két új partnerrel bővült a Groupama értékesítési- és termék palettája. A biztosító a Duna House Holding ügyfeleinek kínál egyedi lakásbiztosítást és a "Tandem" fantázianévre hallgató kombinált életbiztosítással beléptek a dinamikusan bővülő hazai jelzáloghitel piacra is. Nincs megállás a vonat robog tovább...
A, lakáshitellel kombinált életbiztosítási termék különlegessége, hogy a hitel tőkerészét biztosító vegyes életbiztosítás díja alacsonyabb összeggel indul, s a teljes biztosítási díj három százalékos éves indexálás után alakul ki a futamidő végére. Az ügyfél, a hitelfelvétel után alacsonyabb biztosítási díjat fizet, miközben a bank felé csak a mindenkori kamatot tartalmazza a havi törlesztés A konstrukció technikai kamatlába a 2,5 százalék
Az életbiztosítást jelenleg a CIB Bank és a BNP Paribas magyarországi ingatlanfinanszírozó cégének termékeihez lehet igénybe venni, de a társaság természetesen bővíteni kívánja a partner intézetek körét.
A másik konstrukció a Duna House ingatlanforgalmazó hálózatában igényelhető - a társaság által értékesített ingatlanokhoz köthető lakásbiztosítási termékről van szó.
A biztosító szakemberei a termék kidolgozásakor figyelembe vették a Duna House ügyfeleinek elvárásait és ügyeltek arra, hogy más standard lakásbiztosításokkal ellentétben reális ingóvagyoni fedezetet nyújtson a termék, s így elkerülhető legyen az alulbiztosítottság, amely általában a lakáshitelek mögé kínált lakásbiztosítási termékek velejárója.

Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.

Most érkezett az NGM rendkívüli bejelentése: befagyasztják az árakat, napokon belül jöhet a rendelet
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


