Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
Filléres kisautóval tarolná le a magyar piacot a BYD: brutális versenytársat kapnak az európai márkák
A BYD Seagull, amelyet Wolfgang Egger, a Lamborghini korábbi tervezője által részben megálmodott formaterv jellemzi, kis mérete és kedvező ára ellenére is figyelemre méltó; az alapmodell mindössze 3,5 millió forintba kerül, míg a legmagasabb felszereltségű változat sem haladja meg a 4,3 millió forintot.
A BYD új villanyautója, a Seagull, már az árcédulája miatt is figyelemre méltó. Az utastér kialakítása tipikusan BYD stílusú: egy kisebb digitális műszeregység található a kormány mögött és egy 10,1 colos forgatható multimédiás kijelző a középkonzolon. Az alapfelszereltség tartalmazza az NFC technológiát a kulcs nélküli használathoz és a fűthető külső tükröket is.
Az Active csomaggal ellátott alapmodellért körülbelül 3,5 millió forintnak megfelelő összeget kell fizetni Kínában. A legmagasabb felszereltségű változat ára sem haladja meg a 4,3 millió forintot. Összehasonlításul: Magyarországon a legkedvezőbb árú Mitsubishi Space Star ára ára mintegy 4,4 millió forinttól kezdődik; míg a legolcsóbb elektromos autónak számító Smart EQ Fortwo ára 7,4 millió forinttól indul.
@ehautohu ♬ Enormous Quince - DJ BAI
A tervezési folyamatban az a Wolfgang Egger is részt vett, aki korábban a Lamborghini munkatársa volt. Ennek köszönhetően a Seagull formavilágában bizonyos "lambós" elemek fedezhetők fel, bár ezek csak felszínes hasonlóságokat jelentenek. Az autó méretei és teljesítménye jelentősen eltérnek az olasz sportautóktól. A Seagull hossza 3,78 méter, szélessége 1,72 méter, magassága 1,54 méter, tengelytávolsága pedig 2,5 méter. Tömege 1160 és 1240 kilogramm között változik.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Seagull Honor Edition nevű belépő szintű modellje 74 lóerős villanymotorral rendelkezik, amely 135 newtonméteres nyomatékot képes előállítani. Két akkumulátortípus áll rendelkezésre: egy 30 kilowattórás, ami 305 kilométeres hatótávot ígér, valamint egy nagyobb, 39 kilowattórás verzió, amely akár 405 kilométer megtételét is lehetővé teszi a CLTC ciklus szerint. Három felszereltségi szint közül választhatnak a vásárlók; az alap- és középkategória kisebb akkumulátort kapnak, míg a legmagasabb felszereltségű repülő modellhez jár a nagyobb hatótávú akku.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








