A Xiaomi vezérigazgatója bejelentette, hogy cégük első, SU7 néven futó elektromos járművének ára 500 ezer jüan alatt marad.
Elképesztően szaporodnak ezek az autók Magyarországon: a házakban is kötelező lesz változtatni miattuk
Robbanásszerűen terjednek az elektromos autók egész Európában, és Magyarországon is sorra dőlnek meg az e-gépjárművek számaival kapcsolatos rekordok. Így nem csoda, hogy 2022. január 1-jétől már jogszabályi előírás kötelezi a töltők kiépítését az új épületekben.
A KSH legfrissebb adatai szerint míg az újonnan forgalomba helyezett autók számára valamelyest hatással volt a koronavírus-járvány – részben a járműgyártást világszerte akadályozó alapanyaghiány miatt –, addig az elektromos üzemű gépkocsiknál egyáltalán nem volt érezhető a pandémia. Magyarországon töretlen volt a zöld rendszámú gépjárművek számának növekedése: 2021 januárja és szeptembere között az egy évvel korábbinál 62 százalékkal többet, megközelítőleg 4 800 darabot helyeztek belőlük forgalomba - írja friss közleményében a Metrodom.
Október végén már 38 753, november utolsó napjára pedig 40 545 környezetbarát gépjármű közlekedett a magyar utakon, ráadásul egyre több van magánszemélyek tulajdonában. A legnépszerűbb modellé vált Kia e-Nirora például 43 százalékban természetes személyek szerződtek, de volt olyan modell is, a Renault Zoé, amelyet 70 százalékban magánszemélyek vásároltak.
Ezzel párhuzamosan a nyilvános töltők száma is jelentősen nőtt itthon az elmúlt időszakban, a kimutatásokban nem szereplő otthoni töltők száma pedig az engedélyköteles töltőberendezésekének is a többszöröse lehet. Ugyancsak az e-gépjárművek robbanásszerű növekedésére adott választ a 2022. január 1-jétől életbe lépő TNM rendelet2, amely szerint mostantól kötelező villanyautó-töltőt telepíteni vagy a későbbi töltőtelepítést előkészíteni minden újépítésű – és felújított – épületben - írja az építőipari cég, akik megjegyzik, 2021 után megépülő lakóparkjaikban már minden gépkocsibeállóhoz alapfelszereltségként építi ki az egyedi elektromos autótöltőket.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Varga Mihály elárulta, mennyivel tartozik az államnak a főváros
- Jókorát drágult a bárány
- Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál
- Ébredezik a turizmus is
- Szeged–Veszprém a BL-ben: Kárpáti Krisztián szerint csak a pillanatnyi forma fog dönteni
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére