Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Hőségriadó, kánikula, bedugult autópályák - ez a hétvége a tikkasztó melegről fog szólni, erre pedig felkészültek a nagy áruházláncok is. Összegyűjtöttük, melyek a legjobb akciók.
Brutális kánikula lesz a hétvégén, az egész ország területére figyelmeztetést adott ki az Országos Meteorológiai Szolgálat. Ebben a hőségben nem csak jóleső a hűsölés, de egészségügyi szempontból is jobban oda kell figyelnünk a kellő folyadékbevitelre. A hőség miatt felfüggesztették a kamionstopot is, tehát egész hétvégén járnak majd a kamionok az utakon, így elég valószínű, hogy az autópályákon nagy dugók alakulnak majd ki, főleg az M7-es Balaton felé vezető szakaszán. Sok családot ez elriaszt attól, hogy útnak induljanak egy kis tóparti hűsölésre.
Egy kis kellemes felfrissülésért viszont nem kell sehová utazni, a hétvégi bevásárlás során beszerezhetünk néhány olyan terméket, amellyel sokkal elviselhetőbb lesz a kánikula. Végiglapoztuk az akciós újságokat, hogy a legjobb ajánlatokat összegyűjtsük nektek.
Otthon, a kertből is varázsolhatunk strandot, az Auchanban a legfrissebb akciós újság szerinta 262x175x56 centis családi medence 4999 forint. Az igazi strandélményhez elengedhetetlen a sárgadinnye, aminek kilója 169 forint, és a főtt kukorica, 89 forintért adják darabját a csemege kukoricának. A Carte d’Or jégkrém 949 forint, és ha kettőt vásárolunk, ajándék hűtőtáska is jár hozzá. Aki inkább a szobában hűsölne, az vásárolhat akciós álló ventilátort 4990 forintért
ALidl akciós újságja szerint a literes Gelatteli jégkrém 449 forint, a pálcás jégkrém 129 forint, a csemege kukoricának darabja 89 forint, a görögdinnyének pedig 88 forint kilója. Ezeken kívül persze még sok szezonális akciós terméket is kínálnak, jó áron van a barack, és a borok is.
A legfrisebb újság szerint a Sparban is 88 forint a görögdinnyének kilója, a másfél literes sparos vödrös jégkrém 499 forint. Az Algida jégkrémek is akciósak, a Big Milkek például 20 százalékkal olcsóbbak, a Vienetta 649 forint, a félliteres Carte d’Or sorbet 949 forint, a Magnum pedig 379 forint. A sajátmárkás másfél literes szénsavas üdítő 59 forint, a Verde ásványvíz 69 forint.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az Intersparbanis 88 forintért adják a görögdinnyének kilóját, olcsóbbak a sörök, és a másfél literes Nestea csak 279 forint. Az Orion asztali ventilátor 4 399 forint, a Sencor álló ventilátor pedig 6999 forint. Az Oriion léghűtő pedig 21 999 forint. Az elektromos hűtőtáska 9999 forint.
A Tescóban az 1,65 literes Ginissimo Grande jégkrém 799 forint, a görögdinnyének kilója 99 forint. A másfél literes Márka jeges teák 169 forintba, az 1,75 literes Coca-Cola termékek pedig három darab vásárlása esetén 299 forintba kerülnek. A gyermekmedence 4390 foirnt, a felfújható luxus úszófotel 3590 forint, az úszógumi 399 foirnt, a karúszó pedig 319 forint.
Az Aldiban vasárnaptól 999 forintba kerül majd a Carte D’or jégkrém. Egy szombat esti kerti sütögetéshez minden hozzávalót megtalálhatunk, a marinádozott sertéstarjának kilója 929 forint , a serpenyős kolbászkáknak pedig 499 forint kilója. a 250 grammos Griller pedi 499 forint. De akciós a hamburger-húspogácsa is, és a grillsajtok.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








