Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Kifli.hu után a Lidl is elrendelte a saját szortimentjében található Hazánk Kincsei név alatt futó mangalica szárazkolbász visszahívását. Az ok itt is ugyanaz: szalmonella-veszély.
Nagyobb a szalmonella-veszélyes mangalicakolbászok hazai ügye, mint az elsőre tűnt. Ugyanis a Kifli.hu után a Lidl is elrendelte a saját szortimentjében található Hazánk Kincsei név alatt futó, 270grammos mangalica szárazkolbász visszahívását. A probléma jellege ebben az esetben is: Salmonella lehetséges jelenléte.
A szóban forgó termékek minőségmegőrzési ideje 2024. 12. 29., kiszerelésük 270 gramm. A termék gyártója a Gazda Csemegehús Kft. A Nébih kéri a vásárlókat, hogy a fenti azonosítási adatokkal ellátott terméket ne fogyasszák el. Az érintett termékek a Lidl áruházakba visszavihetők, a termékek árát blokk nélkül is visszatérítik.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








