Donald Trump januárban bejelentett vámintézkedései rövid idő alatt komoly kereskedelmi konfliktusokat eredményeztek.

Az USA-ban kapható Fantában konkrétan semennyi narancslé nincs - derült ki egy videóból.
A nyár elején robbantotta a bombát a Pénzcentrum: mint beszámoltunk róla, az Olaszországban kapható Fantában jóval magasabb a gyümölcstartalom, mint a hazai boltokban kaphatóakban, és ezt a gyártó sem tagadta.
Az ügy akkora vihart kavart, hogy az építési és közlekedési miniszter, Lázár János is kimondottan éles hangú írásban kelt ki a multicégek és a hazai kereskedők ellen is, még egy törvénymódosítást is kilátásba helyezve. A válasz sem késett, az Országos Kereskedelmi Szövetség egy viszontválaszban kérte ki magának, hogy belekeverjék a kereskedőket az ügybe.
Úgy tűnik, hogy nem csak az európai országokban eltérőek az összetevők, most egy olyan videóra bukknatunk, amelyben az USA-ban kapható üdítőt hasonlítják össze az olasszal. Mint a videó készítője elmondta:
az amerikai Fantában egyáltalán nincsen narancslé, csak különféle színezékek és adalékok.
Ezzel szemben, mint megírtuk, az olaszban 12% a gyümölcslétartalom, a magyarban pedig 5%. De például a görögországi termékben még ennél is magasabb, 20% a gyümölcslétartalom.
Mindig azt mondom, hogy figyelni kell az élelmiszer-összetevőkre az Egyesült Államokban. Nincs olyan üdítőital, ami jót tenne, de én csak akkor engedem meg magamnak a Fanta-t, amikor Olaszországban vagyok. Európában rengeteg szabályozás vonatkozik az élelmiszerekben használható vegyszerekre, bárcsak nálunk is így lenne. Az emberek, nézzétek meg a címkéket
- mondta a videóban.

Bármelyik magyar fiókjában ott lapulhatnak ezek a régi telefonok: több százezer forintot is érhetnek
A régi mobiltelefonok és tárcsás vezetékes készülékek is egyre keresettebbek manapság: a legtöbben nosztalgiából vagy a digitális detox miatt választják őket.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
-
Húsvét előtti kuponnapok a SPAR üzletekben! (x)
Eljött a húsvéti készülődés ideje, vedd Te is az irányt a legközelebbi SPAR vagy INTERSPAR áruház felé, ahol akár 20-60 százalékos kedvezmények, valamint két darab 20%-os kedvezményre jogosító Joker kupon is vár rád 2025. április 3. és 15. között.
-
Harmadszorra is a Gránit Bank lett Magyarország leggyorsabban növekvő digitális bankja (x)
Sorozatban a harmadik alkalommal ítélte a Gránit Banknak a „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon” díjat a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review magazin.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


