Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már nem pusztán tárgyi ajándékot keres, hanem közösen átélhető élményekkel szeretné meglepni gyermekét.

Óriási dobással rukkolt elő a Nespresso: ilyen, lényegesen olcsóbb kávégépeket kezdenek árulni
Magyarországon is elindult a Nespresso RELOVE programja, amelynek köszönhetően a fogyasztók már korábban használatban lévő, gondosan felújított kávégépeket is megvásárolhatnak a környezettudatosság jegyében. A kávégépek felújítása fontos fenntarthatósági lépés a cég számára, hiszen a kávégépek ezzel egy második esélyt kapnak, és ezáltal hosszabb ideig maradhatnak használatban. Egy kávégép felújítása ráadásul átlagosan kevesebb erőforrást is igényel, mint egy új gyártása.
A vállalathoz visszajuttatott RELOVE gépek egy szigorú szempontrendszerre épülő ellenőrzést követően kapnak új esélyt: a márka képzett technikusai gondosan átvizsgálják a kávégépeket – az alkatrészeket szükség esetén kicserélik vagy megjavítják –, majd alaposan megtisztítják, fertőtlenítik, letesztelik, és végül újracsomagolják, ezáltal új életet adnak a készülékeknek. Minden egyes RELOVE kávégépet a cég minőségbiztosításának megfelelően bocsátanak újra forgalomba, az új modelleknél megszokott kétéves garanciával, ám kedvezőbb áron.
A RELOVE programot már több országban sikeresen működtetjük, és most örömmel hoztuk el a hazai vásárlóinknak is felújított kávégépeinket, melyek ugyanazt a kiváló minőségű kávéélményt nyújtják, mint az új gépeink
– mondta el Rezsdovics Kata, a Nespresso magyarországi marketingvezetője, aki hozzátette, hogy a RELOVE program a Nespresso The Positive Cup elnevezésű fenntarthatósági stratégiájával összhangban, öt kiemelt terület közül a körforgásos szemlélet elterjesztését hivatott előmozdítani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


