Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Újabb PENNY üzletekkel bővül azon egységek sora, ahol elérhető a Munch szolgáltatása. Így a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el.
Június 26-tól újabb 11 budapesti és egy gyáli PENNY-üzlettel bővül azon egységek sora, ahol elérhető a Munch szolgáltatása - jelentette be a boltlánc. Az elmúlt több mint két hónapban háromféle munch csomagból választhattak a vásárlók, akik 50 százalékos kedvezménnyel juthattak meglepetés ételcsomagokhoz.
A már meglévő, Lehel téri és a József körúti üzletek mellé a következő egységek csatlakoznak:
- 1036 Budapest, Pacsirtamező utca 41-43.
- 1042 Budapest, Rózsa utca 20-22.
- 1068 Budapest, Király utca 82.
- 1076 Budapest, Garay tér 20.
- 1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 41.
- 1102 Budapest, Kolozsvári utca 55.
- 1108 Budapest, Sibrik Miklós út 23.
- 1133 Budapest, Véső utca 11.
- 1135 Budapest, Jász utca 105.
- 1152 Budapest, Régi Fóti út 66-68.
- 1196 Budapest, Üllői út 266.
- 2360 Gyál, Kőrösi utca – Mátyás Király utca
A kínálatban továbbra is szerepelnek majd zöldség-gyümölcs és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csupán az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is megtakaríthatnak a bevásárlás során.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








