A legnagyobb drágulás a lángosoknál tapasztalható, miközben a különböző strandok között egyre nagyobb árkülönbségek alakultak ki.
Akár 2020-ig is eltolódhat az elektronikus jegyrendszer bevezetése Budapesten - írja a Népszava.
Egyre csak tolódik az elektronikus jegyrendszer budapesti bevezetése. A rendszer bevezetését először 2006-ra ígérték, ám a lap saját forrásai szerint jelenleg 2020 a céldátum. A bevezetés körül számos problémát lehet megemlíteni: nincs átgondolva a tervezés, nem megfelelő a szerződés a generálkivitelezővel, a költségek is növekednek.
A Népszava úgy tudja, hogy a generálkivitelező már leszállította a beléptetőkapukat és más hardvereket, de azok csak a BKK raktáraiig jutottak. Ráadásul a cég úgy is elállhat a szerződéstől, hogy még nem történt meg a szoftverintegráció kiépítése. A fejlesztés eddig durván 37 milliárd forintba került.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


