A piaci átlagot jóval meghaladó ütemben, 17 százalékkal nőtt tavaly a hitelállomány a CIB Bank KKV üzletágában.
Bővítette gyártókapacitását a Coca-Cola HBC Magyarország: mintegy 1,8 milliárd forintos beruházással egy új prémium termék, az okosvíz palackozását indította el a cég. A GLACEAU smartwater első körben Magyarországon kívül nyolc ország piacaira jut el Zalaszentgrótról.
Közép-Európában egyedülálló beruházást hajtott végre a Coca-Cola HBC Magyarország: a cég egy teljesen új, prémium termék, az okosvíz palackozását indította el egy 1.8 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően. A GLACEAU smartwater alapanyaga a cég zalaszentgróti palackozójának ásványvize. Az okosvíz előállításához szükséges technológiát Európában eddig csak Nagy-Britanniában és Hollandiában alkalmazták.
Első körben Olaszország, Ausztria, Oroszország, Csehország, Szlovákia, Szerbia, Horvátország és Írország boltjaiba jut majd el a Magyarországon előállított víz. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártója az elkövetkező években további bővüléssel és éves szinten százmillió palack okosvíz előállításával számol.
"A most elkészült innovatív beruházás tovább erősíti cégcsoportunkon belüli közép-európai gyártóközpont szerepünket, ami stratégiai célunk" - mondta Minas Agelidis, a cég ügyvezetője. Hozzátette: a smartwater a világszerte dinamikusan bővülő vízpiac egyik különleges terméke, amely az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában már az első számú prémium márkává nőtte ki magát.
Az elmúlt évek folyamatos kapacitásbővítése eredményeként a Coca-Cola HBC Magyarország exporttevékenysége megháromszorozódott, a cég ma már Európa 26 országába szállít üdítőitalokat, gyümölcsleveket és ásványvizeket. A folyamatosan bővülő export miatt a vállalat 2017-ben megépítette Magyarország legnagyobb élelmiszeripari raktárát, 2018-ban pedig egy újabb, 13 hektáros ingatlant vásárolt meg dunaharaszti központja mellett, amelyen a cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre. A vállalat a termékei előállításához szükséges alapanyagok közel kétharmadát Magyarországról szerzi be.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon