25 °C Budapest

Átverés a Burger Kingben: mitől csorgott a vevők nyála?

2009. szeptember 23. 04:30

Az élelmiszerek reklámozására egy teljesen új iparág épült, mesterszakácsok helyett ma már food-stylist-ok készítik elő az ételeket a reklámfotózásokra. A szakma kulisszatitkait jól ismerők szerint a képeken látható mintadarabokat nem tanácsos elfogyasztani, mivel azok számos emberi fogyasztásra alkalmatlan anyagot tartalmaznak.

A Burger King által kínált Whopper szendvics sem éppen úgy néz ki a valóságban, mint a reklámokban. Az ínycsiklandó falatok láttán a rutinosabbak fejében megfordulhat az a közhely, hogy ez túl szép, hogy igaz legyen.

A reklám...

Őket igazolja a második fotó, amely a termékről a gyorsétteremben történt tálalást követően készült. Az interneten számos példát találunk hasonló esetekre, legyen szó gyorséttermekben kapható termékekről, előre csomagolt ételekről, konzerv formájában árusított ennivalókról.

... és a valóság!

A vásárlók a képek láttán a kosarukba helyezik a termékeket és csak otthon döbbennek rá, hogy az élelmiszer nem is olyan a valóságban, mint amilyennek a képen mutatkozik.

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 25. szombat
Eufrozina, Kende
38. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?