Vadonatúj vállalkozásba kezdett L.L. Junior: elhatározta, hogy a vendéglátásban is kipróbálja magát.
Amikor potenciális ügyfeleinek szolgáltatásokra (pl. villanyszerelés, napelem telepítés, könyvelés) vagy szakemberre van szükségük, ma már elsőként az interneten keresnek megoldást. Ekkor találnak rá a Tudjukkire.
Vállalkozása ebben a pillanatban is számos megrendelést szalaszt el.
Honnan tudjuk ezt? Onnan, hogy egy új platformon több ügyfél is csak az Ön ajánlatára vár!
A Tudjukki.hu platform célja, hogy a vállalkozásokat összekösse potenciális megrendelőkkel. Legyen szó otthoni felújításról (pl. fűtéskorszerűsítés, villanyszerelés, tervezési és kivitelezési munkák) vagy üzleti megoldásokról (könyvelés, weboldalkészítés, céges takarítás), a platformon egymásra talál a kereslet és a kínálat.
A Tudjukki.hu személyre szabott ügyfeleket kínál vállalkozásának, bármekkora legyen is az. Új vállalkozást indít? Szerezze meg első komolyabb ügyfeleit! Meglévő vállalkozását pörgetné fel? Bővüljön új megrendelőkkel! Cége hirdetési költségeit optimalizálná? Tegye költséghatékonyabbá ügyfélszerzését!
Melyek jelenleg a legkeresettebb szolgáltatások?
Augusztusban az alábbi szolgáltatásokra kerestek legtöbben szakembert a Tudjukki.hu-n:
- Napelemes rendszerek
- Fűtési rendszer korszerűsítése
- Villanyszerelés
- Könyvelés
- Más szolgáltatások (szobafestés, tetőfedés stb.)
A jelenlegi gazdasági helyzetben és az energiaválság idején nem meglepő, hogy a kereslet a napelemek és a költséghatékonyabb fűtési megoldások iránt megugrott. Ugyanakkor a KATA módosítás miatt könyvelőket is egyre többen keresnek a platformon.
A lakossági szektorban ma több a lehetőség, mint eddig bármikor. Erről számolt be Kara Roland is (Gentle Electrik Kft.): “Villanyszerelőként korábban céges ügyfélköröm volt. A lakossági szegmensben viszont egyre nagyobb potenciált láttam.”
Amikor először találkozott a Tudjukki.hu weboldallal, tetszett neki a platform és szívesen vállalt volna új ügyfeleket, de voltak kétségei, és nem akart közvetítéssel dolgozni.
“Félő volt, hogy a nekem továbbított ügyfelek kamu ügyfelek lesznek, vagy az ügyfelek elérhetőségei lesznek érvénytelenek. A regisztráció után persze rájöttem, hogy ilyenről szó sincs” – számol be tapasztalatairól Roland.
Kevesebb hirdetés, több megrendelő
Facebook és Google hirdetések, weboldal-üzemeltetés stb. – még kis befektetéssel is drága, időigényes hirdetési megoldások. Hogyan lehetne az ügyfélszerzés gyorsabb, egyszerűbb és költséghatékonyabb?
A Tudjukki.hu már a regisztrációt követő első hónapban gyors eredményt kínál. A recept működik: a vállalkozása által kínált szolgáltatások hirdetését a platform elvégzi Ön helyett, így csak az ügyfelekkel kell foglalkoznia. A weboldal megtalálja a szolgáltatását kereső potenciális megrendelőket, telefonon ellenőrzi a megkereséseiket, régiók és több más paraméter szerint szűri őket, majd az így ellenőrzött ügyfeleket azonnal továbbítja vállalkozásához SMS-ben és e-mailen.
Mindezt a megszokott hirdetési költségek töredékéért.
Minden továbbított ügyfélért csak egy alacsony díjat kell fizetni (általában 1-4 ezer forint között, a projekt nagyságától függően), egy ügyfélhez pedig legfeljebb 5 másik vállalkozás fér hozzá. A megrendelések nyélbe ütése így egyszerű, és gyorsan nyereségre tud szert tenni.
A modellnek köszönhetően a vállalkozások így elsősorban az ügyfelekkel való kommunikációjuk és a kínált szolgáltatásuk minőségével versenyeznek egymással.
“Én alapvetően hosszútávban gondolkodom: emberi árakon dolgozom, és nem egy munkán szeretnék meggazdagodni. A Tudjukkit is ebből a szempontból mérlegelem. Ha a nagy képet nézem, a platform valóban kifizetődik” – magyarázza Roland.
Szerezzen megrendelőket egyenesen a mobiljára
A szolgáltatási szektorban a vállalkozások jellemzően még most is ajánlások és referenciák útján szerzik a megrendeléseket. Az okostelefon csak az ügyfelekkel való kapcsolattartás során kerül elő. Ugyanakkor a felhasználók részéről a szakemberek és a szolgáltatások megtalálásának piactere egyre inkább digitalizálódik. A velük való kapcsolatfelvételhez csupán internet-hozzáférésre van szükség. A folyamat egyszerű és gyors:
- Regisztrálja vállalkozását a Tudjukki.hu-n
- Válassza ki kínált szolgáltatásait (pl. villanyszerelés)
- Adja meg tevékenységi körzeteit (pl. Budapest - 50 km)
- Határozza meg, mennyi megkeresést szeretne havonta (pl. havi 20 ügyfél)
- Aktiválja fiókját fizetéssel, és kezdjen el új ügyfeleket szerezni közvetlenül a telefonjára.
A Tudjukki.hu segítségével így több száz potenciális megrendelőhöz tud eljutni a vállalkozása. Minden megkeresés tartalmazza a projekt fontosabb tudnivalóit, ami megkönnyíti az ügyféllel való egyeztetést.
Amiért megdolgozott, az vállalkozásánál marad
Minden további csak a vállalkozása és az ügyfele között zajlik. Ön csak a megkeresés továbbításának díját fizeti, a megrendelő közvetlenül Önnek fizet a kivitelezésért. Jutalék vagy más rejtett költség nincs.
Bármikor megváltoztathatja a kívánt ügyfelek körét és számát, kérhet ideiglenes szüneteltetést vagy lemondhatja a szolgáltatást. Nincs rejtett kötelezettség, sem határozott szerződéses időszak.
A Tudjukkivel teljes a kontroll. Előszűrt ügyfeleket kap, amennyit csak szeretne.
“Utólag azt mondhatom, helyesen döntöttem, hogy bővítettem a látókörömet és nyitottam a lakossági szegmens felé” – meséli Roland. “A Tudjukki valóban egy praktikus, rugalmas megoldás. Stabilan jönnek a címek, az ügyfélköröm úgy bővül, ahogy szerettem volna. A kapott ügyfelekből nyitott hozzáállással (és némi kitartással) kiszámíthatóan tudom saját brandemet is építeni.”
Milyen más előnyei vannak a csatlakozásnak?
- Személyes ügyintéző felel a kapcsolattartásért, aki az Ön elégedettségében és a vállalkozása sikerében érdekelt.
- Felhasználói fiók, ahol teljes a kontroll.
- Saját publikus cégoldal, ahol az ügyfelei visszajelzést adnak a sikeres projektekről.
“Tetszik a kontroll, a segítőkész ügyfélszolgálat, mely már többször is korrigálta a beállításaimat, hogy a nekem megfelelő ügyfeleket kapjam. Azóta már több kollégámnak, barátomnak is ajánlottam a Tudjukkit” – összegzi Roland.
A Tudjukki.hu üzemeltetője a Tudjukki Kft., mely az Informa Studio nemzetközi cégcsoport tagja. Az Informa Studio csoport már tíz éve dolgozik több országban azon, hogy a vállalkozásoknak megrendeléseket szerezzen és segítse üzleti növekedésüket. Évente közel 300.000 lakossági és üzleti megkeresést továbbít több mint 200 szolgáltatásban – az építészeti tervezéstől és fűtéskorszerűsítéstől a villanyszerelésen és tetőfedésen át a webdizájnig és könyvelésig.
(x)
Óriási blama a Magyar Postánál: rengeteg magyar adatai szivárogtak ki, bárki szemezgethetett belőlük
Március 28-tól minden magyarországi webshop köteles lesz felajánlani ügyfeleinek a Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét.
Újabb olcsó ruhákkal támadó online bolt törhet be Magyarországra: mit lép erre a Vinted, Shein, H&M?
A ThredUp nevű online áruház az európai tevékenységét amerikai üzleti modelljével összehangolva, a bizományosi bevétel növelésére összpontosít a következő években
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Jelentősen átalakítja a szülészeteket a kormány - a nap hírei
- Telt ház előtt játszik a magyar fociválogatott pénteken
- Állami támogatások: komoly feszültségforrás készül az EU-tagállamok között
- Az eddigi külügyminiszter alakít kormányt Bulgáriában
- Váratlan előnyét találták meg a Covid-oltásoknak
- IPC: Gázában éhínség szintű az élelmiszerhiány