2025 is izgalmas évet hozott az elektronikai piacon: a magyar vásárlók továbbra is előszeretettel nyúltak a játékkonzolokhoz, okostelefonokhoz és laptopokhoz.
Az OTP Mobil akciót kínál a kkv-knak
Minden online pénztárgépet használó vállalkozásnak 2021. január 1-ig meg kell teremtenie az elektronikus fizetési feltételeket ügyfelei, vásárlói számára. Az OTP Mobil számukra ajánlja a saját fejlesztésű, a kártyaelfogadás és az azonnali fizetési rendszer előnyeit ötvöző applikációját, a SimpleBusiness-t.

Az OTP Mobil és a Visa csaknem 50 százalékos díjkedvezményeket biztosít a csatlakozáskor és az azt követő első hónapokban. Az akcióban az egyszeri belépési díjat 19 ezerről 9 900 forintra csökkentik, a tranzakciós jutalék mértékét pedig 0,99-ről 0,49 százalékra viszik le. Az utóbbi kedvezmény az új belépők mellett a korábban szerződött ügyfelekre is érvényes.
Egy kutatás szerint a fogyasztók számára fontosak a helyi, független vállalkozások, és szeretnék azokat támogatni, amikor lehetőségük nyílik rá.1 Az európai vállalkozások újraindulásával egyidőben a Visa több kezdeményezést is indított, hogy bátorítsa és ösztönözze a fogyasztókat a helyi boltokban való vásárlásra.
"A SimpleBusiness alkalmazásban a tranzakciók másodperceken belül teljesülnek, emellett egyszerű és költséghatékony alternatíva lehet a kereskedők és szolgáltatók számára. Tapasztalataink szerint a jelenlegi gazdasági- és vírushelyzet főleg a kisebb vállalkozások terheit növeli. Szeretnénk támogatni őket, ezért a Visa támogatásával úgy döntöttünk, hogy árkedvezményeket biztosítunk a kifejezetten kkv-k számára kifejlesztett alkalmazásunk, a SimpleBusiness használatához" - mondta el Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.
“A koronavírus-járvány még inkább szükségessé tette, hogy a kisvállalkozások biztonságos és kényelmes fizetési módot kínáljanak a fogyasztóknak. A Visa számos partnerrel együtt a kártyás és mobilfizetési lehetőséget kínáló helyek számának növelésén dolgozik, valamint elkötelezett abban, hogy kisvállalkozások millióit segítse a digitális kereskedelemre való átállásban és növekedésben" - mondta Kiss Ede, a Visa Magyarországért felelős területi vezetője.

A SimpleBusiness-ről
Az applikáció ingyenesen letölthető, használatához pedig csupán egy okostelefonra és aktív internetkapcsolatra van szükség. A SimpleBusiness segítségével a vállalkozók négy elektronikus fizetési módot kínálhatnak vásárlóiknak:
• QR-kódos fizetés bankkártyával
• Linkes fizetés bankkártyával
• QR-kódos fizetés utalással
• Linkes fizetés utalással
Emellett a vállalkozóknak csupán SimplePay szerződéses viszonnyal kell rendelkezniük, valamint el kell végezniük a SimplePay kereskedői fiókregisztrációt az alkalmazásban. A SimpleBusiness alkalmazásban a tranzakciók másodperceken belül teljesülnek, a műveleteket a vállalkozók az applikációban, valamint a SimplePay admin felületén követhetik nyomon, a fizetések teljesüléséről azonnali visszajelzést kapnak.
További információk: simplebusiness.hu/vallalkozasoknak
1Zendesk SMB Survey Report- September 2019.

(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








