A Franchise Portál két új lehetőséget is kínál a vállalkozni vágyóknak, így tetszés szerint be lehet szállni a reklám-, illetve az ékszerüzletbe is. Ez utóbbi esetében pedig akár már 4 nap alatt meg lehet nyitni egy új egységet. Azt is megnézzük, milyen egyéb lehetőségek nyílnak még a franchise területén!
Reklám a spanyoloktól

Forrás: http://www.infofranquicias.com
A futó reklámokat otthonról is lehet irányítani, a franchise lényegét képező speciális szoftver segítségével. A reklámfilmek vetítésének ára több paramétertől is függ, például egy 4 héten keresztül 5 percenként futó 10 másodperces reklámspot 2750 eurót (710 ezer forintot) kóstál. A 2005 óta működő hálózat világszerte 15 országban van jelen.
Ékszerüzlet
Szintén magyar partnereket keres egy kiegészítőkkel foglalkozó franchise-hálózat. A cég kínálatában több mint 3000 termék található meg, köztük többek között táskák, órák, de szezonális kiegészítők (sálak, szemüvegek) is.
A hálózat már több mint 100 üzlettel van jelen a világban, s a közeljövőben még 50 egység megnyitását tervezik. A legolcsóbb árusított termék fél euróba (129 forintba) kerül, míg a legdrágább kiegészítőt 149,64 euróért (39 000 forintért) lehet megkapni.
A hálózathoz való csatlakozás díja 15 000 euro, míg a kizárólagos mester-franchise díja 80 000 euro. A beruházás költsége üzletmérettől függően 16 - 20 ezer euro között mozog. Egy új üzlet nyitásához 4 napra van szükséges a franchise központnak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A klasszikus megoldás: étterem
A franchise-hálózatoktól sokaknak az éttermek jutnak eszébe, nem véletlenül, hiszen jelenleg is új étteremláncok keresnek partnert Magyarországon. A portugál Grupo Mix csoporthoz tartozó BIGMIX hambugereket, hotdogot és salátákat kínál. A PASTAMIX + TOSTAMIX pedig tésztákat, leveseket és szendvicseket ajánl. Egy egység nyitása hozzávetőlegesen 150 ezer euróba (39 millió forintba) kerül.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








