Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
„Az előző évhez képest jelentős, kétszámjegyű százalékos növekedést tapasztaltunk a vendégeink számában. Sokan pihentek a Török Riviérán, de Egyiptom is népszerű volt” – mondta Taskár Tamás, a TUI Magyarország értékesítési vezetője.
A TUI idén júniusban indított Debrecenből Antalyába tartó új járatával, valamint a Budapestről hetente többször induló járataival különösen kényelmesen utat biztosított nyáron a török Riviérára. Ez tükröződik a nyári foglalási rangsorban is, ahol Antalya egyértelműen az első helyen áll. Sikeresnek bizonyultak a Budapestről Krétára, Heraklionba, és a ciprusi Larnacába induló útvonalak is.
A 2024 nyarára vonatkozó rangsorban Törökország vezet Görögország és Horvátország előtt, majd Spanyolország és Ciprus következik. A nyáron leginkább Egyiptom iránt növekedett a kereslet. „Nagy örömünkre szolgál, hogy az előző évhez képest idén majdnem háromszor annyi vendég választotta a Vörös-tengeri nyaralást” – tette hozzá Taskár Tamás. A távoli utazások tekintetében az Egyesült Arab Emírségek és a Maldív-szigetek volt a legnépszerűbb úti cél.
A magyar utasok egyhetes nyári nyaralásuk során átlagosan valamivel kevesebb mint 1 000 eurót költöttek. Az utazók mintegy 45 százaléka ötcsillagos vagy magasabb kategóriájú szállást választott, az all inclusive ajánlatok továbbra is nagyon népszerűek voltak. „A nyaralók a kényelem és a biztonságos árképzés miatt választják az all inclusive ellátást, hiszen ez az ár minden járulékos költséget tartalmaz az utazással és szállásfoglalással kapcsolatban” – mondta Taskár. A vendégek 66 százaléka választotta ezt az opciót.
Összesített rangsor 2024 nyarán:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- 1. Törökország
- 2. Görögország
- 3. Horvátország
- 4. Spanyolország
- 5. Ciprus
- 6. Egyiptom
- 7. Olaszország
- 8. Egyesült Arab Emírségek
- 9. Maldív-szigetek
- 10. Dominikai Köztársaság
Kutatás az előrehozott szezonális akciókról
Évek óta megfogyelhető trend, hogy egyre korábbra hozzák a kereskedelmi láncok a szezonális ajánlataikat. Így egyre gyakoribb, hogy már szeptember végén megjelennek a boltok polcain a karácsonyi desszertek, a puszedlik, a fahéjas kekszek, egy-egy divatos karácsonyi manó, sőt akár a püspökkenyér is. A bátrabb kerekedők pedig már augusztus végén ledobják a karácsonyi bombát. Te mit gondolsz erről a kereskedelmi gyakorlatról? A Pézcentrum és a Debreceni Egyetem friss kutatásában arra keressük a választ, mit gondolnak a vásárlók arról, hogy enyire siet a kereskedők órája. Kérjük, töltsd ki az alábbi kérdőívet!
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








