Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Mi a fene történik megint a SZÉP kártyákkal? Ennek temérdek magyar nem fog örülni, nincs mit tenni
Panaszkodnak a szállodások, féltik a szezonjukat amiatt, hogy augusztus elsejétől hideg élelemre is felhasználható lesz a SZÉP kártya - adta hírül az RTL.
Több olyan szállodás is megszólalt a csatorna riportjában, akik tartanak attól, hogy augusztus elsejétől hideg élelemre is felhasználható lesz a SZÉP kártya. Az egyik szálloda igazgatója például azt mondta, lényegesen visszafogottabb már idén is az érdeklődés, úgy hogy a vendégek kb. 35 százaléka SZÉP kártyával fizet általában.
Volt olyan szállodaigazgató is, aki azt emelte ki, hogy az új döntés után kisámíthatatlan szezon elé kell néznie a szakmának. Szerinte a segítő szándék rendben van, de lehetne máshogy is támogatni a tényleg rászorulókat, nem pedig azzal a béren felüli juttatással, ami elsősorban a pihenést és kikapcsolódást szolgálja. Hallatta a hangját a témában a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetség is, ők attól tartanak, hogy az intézkedés veszteséget okoz a hoteleknek.
Két apró javaslattal szerettünk volna élni, az egyik az, hogy az augusztus elsejei kezdést szeptember 1-jére, tehát a főszezon utáni időszakra mérsékeljék, a másik pedig, hogy lehetőség szerint 30-35 százalékon limitálják a SZÉP kártya felhasználásnak a hideg élelmiszerre költhető arányát
- mondta el a híradó riportjában Flesch Tamás, a szövetség elnöke.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








