Az autósok az utóbbi években jelentős drágulásokkal szembesültek a biztosításuk megújításakor, azóta azonban talán némi csökkenés állt be ezen a piacon.

Komoly akciókkal rúgja be az ajtót a One 2025-ben: ennyibe kerül náluk a tévé, internet, mobiltarifa
Nagy akciókkal született újjá a Vodafone, ami immár One néven található meg a telekommunikációs piacon. Egy mai sajtóeseményen el is mondták, pontosan mire számíthatnak most a régi és az új ügyfelek.
Január elsejétől immár One-nak hívják a Vodafone-t (és persze a korábban vele összeolvadt Digit), az egyik legnagyobb hazai mobil-, tévé- és internetszolgáltatót. Az újjászületés új árakkal is jár, ezeket hozták most nyilvánosságra egy hétfő délelőtti sajtóeseményen. Ezzel egy időben megnyitották legújabb üzletüket is a budapesti Westendben.
Mint a sajtótájékoztatón is elhangzott, a szolgáltatásportólió legfontosabb eleme a gigabit sebességű internet, ami a korábbi Vodafone és Digi egyesített hálózatán érhető el. A tervek szerint a One több mint 2 millió háztartásban teszi elérhetővé ezt a sebességet, és a Home GigaNet tarifacsomagban lesz elérhető. A Wifi6 rendszeren működő szolgáltatást az ügyfelek 7 490 forintért érhetik el.
Természetesen a tévés alapcsomagokban is változás történt: az egyik a TV Family nevű csomag, melyben 114 lineáris csatorna érhető el, emellett 7 napig visszanézhető a kiválasztott adás. Ez önmagában 8 490 forintért választható, ha kér hozzá az ügyfél mobilcsomagot, akkor 11 490 forintot kóstál, de sávos kedvezménnyel akár 9 192 forintra is csökkenthető.
A mobilcsomagok esetében nem került sor árváltozásra, arra azonban figyelni kell, hogy más néven találják majd meg a szolgáltatásokat az ügyfelek, mint korábban, a Vodafone-nál.
Akciót is hirdettek: azok az ügyfelek, akik január elseje előtt rendelkeztek Vodafone-os vagy Digi csomaggal, most havi 9 990 forintért választhatnak tarifát korlátlan belföldi beszélgetéssel és adatforgalommal.
A One márka bevezetésével a lehető legkiválóbb, egyéni igényekhez igazított szolgáltatást kívánjuk nyújtani ügyfeleinknek. Célunk, hogy a magyarországi távközlési szolgáltatók közül a One márkanévhez híven az elsődleges választást jelentsük a lakossági és az üzleti előfizetők számára is. Ez a cél vezérelt minket, amikor megalkottuk üzlethálózatunk új koncepcióját, és ez a cél vezérelt bennünket új otthoni szolgáltatásportfóliónk létrehozása során is
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- mondta az átadóünnepségen Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója.
Az újonnan megnyílt üzlettel kapcsolatban Csáki Richárd, a One Magyarország kereskedelmi és értékesítési vezérigazgató-helyettese azt mondta: az üzletet teljesen új koncepció mentén építették meg.
Szakítottunk a hagyományos telekommunikációs üzlet kialakításával, és helyette egy londoni tervezőirodával alkottuk meg a térkoncepciót. Létrehoztunk három zónát, mind más szolgáltatói céllal, hogy az ügyfél érezze: itt szakértők támogatásával intézheti az ügyeketm és segítenek is megtalálni mindenkinek az egyénileg legmegfelelőbb megoldást
- fogalmazott Csáki Richárd.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


