2024. november és 2025. január között a munkakeresés átlagos időtartama az egy évvel korábbihoz képest 9,3 hónapról 12,1 hónapra nőtt.

Komoly akciókkal rúgja be az ajtót a One 2025-ben: ennyibe kerül náluk a tévé, internet, mobiltarifa
Nagy akciókkal született újjá a Vodafone, ami immár One néven található meg a telekommunikációs piacon. Egy mai sajtóeseményen el is mondták, pontosan mire számíthatnak most a régi és az új ügyfelek.
Január elsejétől immár One-nak hívják a Vodafone-t (és persze a korábban vele összeolvadt Digit), az egyik legnagyobb hazai mobil-, tévé- és internetszolgáltatót. Az újjászületés új árakkal is jár, ezeket hozták most nyilvánosságra egy hétfő délelőtti sajtóeseményen. Ezzel egy időben megnyitották legújabb üzletüket is a budapesti Westendben.
Mint a sajtótájékoztatón is elhangzott, a szolgáltatásportólió legfontosabb eleme a gigabit sebességű internet, ami a korábbi Vodafone és Digi egyesített hálózatán érhető el. A tervek szerint a One több mint 2 millió háztartásban teszi elérhetővé ezt a sebességet, és a Home GigaNet tarifacsomagban lesz elérhető. A Wifi6 rendszeren működő szolgáltatást az ügyfelek 7 490 forintért érhetik el.
Természetesen a tévés alapcsomagokban is változás történt: az egyik a TV Family nevű csomag, melyben 114 lineáris csatorna érhető el, emellett 7 napig visszanézhető a kiválasztott adás. Ez önmagában 8 490 forintért választható, ha kér hozzá az ügyfél mobilcsomagot, akkor 11 490 forintot kóstál, de sávos kedvezménnyel akár 9 192 forintra is csökkenthető.
A mobilcsomagok esetében nem került sor árváltozásra, arra azonban figyelni kell, hogy más néven találják majd meg a szolgáltatásokat az ügyfelek, mint korábban, a Vodafone-nál.
Akciót is hirdettek: azok az ügyfelek, akik január elseje előtt rendelkeztek Vodafone-os vagy Digi csomaggal, most havi 9 990 forintért választhatnak tarifát korlátlan belföldi beszélgetéssel és adatforgalommal.
A One márka bevezetésével a lehető legkiválóbb, egyéni igényekhez igazított szolgáltatást kívánjuk nyújtani ügyfeleinknek. Célunk, hogy a magyarországi távközlési szolgáltatók közül a One márkanévhez híven az elsődleges választást jelentsük a lakossági és az üzleti előfizetők számára is. Ez a cél vezérelt minket, amikor megalkottuk üzlethálózatunk új koncepcióját, és ez a cél vezérelt bennünket új otthoni szolgáltatásportfóliónk létrehozása során is
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 616 989 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 141 676 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,88%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- mondta az átadóünnepségen Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója.
Az újonnan megnyílt üzlettel kapcsolatban Csáki Richárd, a One Magyarország kereskedelmi és értékesítési vezérigazgató-helyettese azt mondta: az üzletet teljesen új koncepció mentén építették meg.
Szakítottunk a hagyományos telekommunikációs üzlet kialakításával, és helyette egy londoni tervezőirodával alkottuk meg a térkoncepciót. Létrehoztunk három zónát, mind más szolgáltatói céllal, hogy az ügyfél érezze: itt szakértők támogatásával intézheti az ügyeketm és segítenek is megtalálni mindenkinek az egyénileg legmegfelelőbb megoldást
- fogalmazott Csáki Richárd.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Lakáskampány 2025: ezekre a vagyontárgyakra ne felejtsd el kiterjeszteni a biztosításod
A melléképületeket, a hőszivattyút és a nagyobb üvegfelüteteket is érdemes fedezeti körbe vonni - hívta fel a figyelmet az Allianz Hungária.
-
Dürer Park: Exkluzív lakások a Városliget szomszédságában (x)
A Dürer Park a Városliget és a zuglói villanegyed határán épül, ötvözve a történelmi örökséget a modern építészeti megoldásokkal és a fenntarthatósággal.
-
MVM Edison: Hogyan segítheti egy nagyvállalat a B2B startupokat? (x)
Az első nagy ügyfél megszerzése kulcsfontosságú a startupok számára.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


