Próbák és ünnepi készülődés – a Jászai Mari-díjas színész-rendezőnek most Szombathely lett a második otthona. A sűrű menetrend közepette még a karácsonyfa-beszerzést is itt intézte.
A Meta új stratégiája a Facebook platformon a fiatal felnőttek, különösen a Gen Z célközönségének megnyerésére irányul, többek között olyan funkciók kiemelésével, mint a Marketplace, az Események és a Csoportok, miközben figyelembe veszi az alkalmazásnak a tinédzserek mentális egészségére gyakorolt hatásait.
A Meta a napokban bejelentette a Facebook új stratégiáját, amelynek célja a Gen Z demográfiai csoport elérésére irányul. Ez meglepő lépésnek tűnhet, tekintettel arra, hogy a platformot egyre gyakrabban az idősebb generációkhoz kötik - írja a Business Insider.
A Pew Research Center 2023-as felmérése szerint a 13-17 éves amerikai tizenévesek csupán egyharmada használja a Facebookot, ami jelentős csökkenést mutat a 2014-es adatokhoz képest, amikor még a tizenévesek 71%-a volt aktív a platformon.
A Meta új megközelítése két fő elemre épül: több ajánlott tartalom bevezetése a hírfolyamban és különféle szolgáltatások - mint például a Piactér, Randi, Csoportok és Események - népszerűsítése. Az első pontban említett változtatás jelentős eltérést jelent az eddigi gyakorlattól, amely elsősorban a barátok és családtagok bejegyzéseire összpontosított. A második stratégiai elemmel pedig inkább a fiatal felnőtteket célozzák meg, részben azért, mert a Meta óvakodik attól, hogy túlságosan közvetlen módon célozza meg a tinédzsereket az őket érintő mentális egészségügyi aggályok miatt.
A Facebook új irányvonalának egyik kulcseleme lehet a Marketplace, amely egyre népszerűbbé válik a különböző korosztályok körében is - sokan csak emiatt regisztrálnak vagy maradnak aktívak a platformon. A szakértők megjegyzik, hogy bár néhány tervezett változtatás túlzottan optimistának tűnhet, nem szabad alábecsülni azt sem, hogy mennyire jól működik maga az oldal. Versenytársaihoz képest - mint például a Craigslist vagy a Reddit - sokkal felhasználóbarátabb alternatívát kínálhat.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az Instagram példája pedig azt is mutatja, hogy lehetséges visszanyerni egy platform népszerűségét még olyan erős versenytársakkal szemben is mint a TikTok. Mark Zuckerbergnek sikerült javítania saját és vállalata hírnevén is - bár elsőre valószínűtlennek tűnhet, hogy a Facebook képes lesz megszólítani és megtartani a Z generációt is, ez nem kizárható lehetőség.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








