Ezt követelik a fiatal magyarok a munkahelyen: azonnal lépnek, ha nem kapják meg rendesen
Miközben a munkaerőhiány miatt minden nap számít egy pozíció betöltésében, a Z generáció alkalmazása újfajta kihívást állít a cégek elé.
Miközben a munkaerőhiány miatt minden nap számít egy pozíció betöltésében, a Z generáció alkalmazása újfajta kihívást állít a cégek elé.
Az idei hazai fesztiválszezon világosan megmutatta: a látogatói szokások és a fogyasztás radikálisan változnak.
Hamarosan a Föld legnépesebb populációja lesz az úgynevezett Z-generáció, munkaerő-piaci súlyuk évről-évre nő.
A digitális korban szocializálódott Z-generáció belépése a munkaerőpiacra alapjaiban formálja át a vállalati elvárásrendszereket.
A hazai kis- és középvállalkozói (kkv) szektor, különösen a családi vállalkozások köre rendkívül sokszínű.
Az AI-agentek térnyerése, a promptolás mint új készség, valamint a vállalkozói lét első lépései kerültek fókuszba a Portfolio GEN Z Fest 2025 második szekciójának első felében.
Számos, gyakran negatív sztereotípia kering a legfiatalabb munkavállalókkal kapcsolatban, ami eleve megnehezíti a hatékony közös munkát.
A Diverzum riportját bemutató konferencián kiderült még az is, mire költené az álomfizetését a 15 év feletti fiatal magyarok java része.
Manapság egyre gyakrabban hallani nyugdíjkorhatár-emelésről, így a valóságtól elrugaszkodottnak tűnhet, ha valaki éppen a nyugdíjkorhatár csökkentését szeretné.
Hogyan indítsd be a karriered? – erre e kérdésre kereste a választ előadásában Kutni Mátyás a Portfolio Gen Z Fest konferenciájának egyik előadásában.
Rohamléptekben változik a munkaerőpiac: ma már nemcsak a tehetségekért, hanem az alkalmas munkavállalókért is kiélezett verseny zajlik.
Magyarországon a generációváltás az üzleti életben kiemelten aktuális, mivel sok cég alapítója elérte a nyugdíjkorhatárt.
Minden más generációnál hamarabb és nagyobb mértékben kezd befektetni a Z generáció.
Népszerű vélekedés, hogy kevés társadalmi jelenség mozgatja meg úgy a fantáziankat és határozza meg úgy a mindennapi gondolkodást, mint a generációk közötti törésvonalak.
Egyes esetekben pedig nem csak forgalomcsökkenésről, de komoly veszteségekről, csődközeli állapotról is beszélhetünk.
A Meta új stratégiája a Facebook platformon a fiatal felnőttek, különösen a Gen Z célközönségének megnyerésére irányul
Egy marketingszakértő szerint a munkáltatók hozzáállása, nem pedig a fiatalabbak önzősége okozza a hűség jelentőségét, annak csökkenését a munkahelyeken.
Hogyan segíthetnek a gondosan előkészített stratégiai programok és a kommunikációs stratégiák a generációs szakadékok áthidalásában és a vállalati örökségek zökkenőmentes átadásában?
A Portfolio Csoport május 9-én ismét megrendezi a GEN Z Fest-et: idén a fókusz újra a mesterséges intelligencián, a pénzügyeken, a környezetvédelmen és a jövő kihívásain lesz.
Az Opten adatai szerint jelenleg mintegy 153 ezer családi vállalkozás működik Magyarországon, mely a hazai cégek mintegy 40 százaléka.