Kínában éves összevetésben 10 százalékkal, több mint 70 millióra nőtt az okostelefon-kiszállítás az idei második negyedévben.
A Sensor Tower piackutató cég adatai alapján az Instagram 2023-ban jelentős növekedést ért el a letöltések számában, 20%-kal megelőzve ezzel a TikTokot, amely csak 4%-os növekedést mutatott. Így az Instagram továbbra is erős pozíciót foglal el a közösségi médiaplatformok versenyében - számolt be a Business Insider.
Az Instagram továbbra is erős pozíciót foglal el a közösségi médiaplatformok között, és nem mutatja a visszaesés jeleit a Sensor Tower piackutató cég legfrissebb adatai szerint. Az alkalmazás letöltéseinek száma 2023-ban 20%-kal nőtt az előző évhez képest, ezzel jelentősen megelőzve a TikTokot, amely csak 4%-os növekedést ért el ugyanebben az időszakban. Az Instagram sikerének egyik kulcsa a 'reels' nevű rövid videós termék, amely hasonlóan népszerűvé vált, mint a TikTok fő funkciója. Emellett az Instagram rendelkezik fejlettebb fotómegosztó eszközökkel is, amelyekre nagy igény van a felhasználók körében.
A TikTokkal ellentétben az Instagram óvatosabban bánik az új funkciók bevezetésével, kerülve az olyan kevésbé népszerű lehetőségeket, mint például a megvásárolható videók. Abe Yousef, a Sensor Tower vezető elemzője szerint az Instagram szélesebb közönséget céloz meg többféle közösségi média funkcióval, beleértve a fotómegosztást, történeteket és csevegést is. Ezzel szemben a TikTok még mindig nem kínál csoportos csevegési lehetőséget, ami korlátozza annak funkcionalitását.
A TikTok korlátozott fotómegosztási képességei is negatívan befolyásolják az általános felhasználói aktivitást. A vállalat egyébként állítólag egy dedikált fotóalkalmazás fejlesztésén is dolgozik pontosan ennek orvoslására. Az elemzése szerint így bár a TikTok továbbra is növeli felhasználóinak számát, ez lassabb ütemben történik. A TikTok havi aktív felhasználóinak (MAU) száma 2023 negyedik negyedévében 20%-kal nőtt éves alapon, ami jelentős csökkenés a korábbi évekhez képest.
Az Instagram letöltéseinek száma viszont 2023-ban meghaladta a 767 milliót, míg a TikTok 733 millió letöltést ért el ugyanebben az időszakban. A felhasználók átlagosan napi 95 percet töltöttek a TikTokon és körülbelül egy órát az Instagramon. Ezek az adatok azt sugallják, hogy bár a TikTok továbbra is népszerű platform marad, az Instagram sikeresen tartja magát versenyben újításaival és sokoldalú funkcióival.
Révész Tamás 20 évnyi amerikai élet után visszatért Magyarországra és az újabb könyve már itthon, Budapesten készült.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
-
Az élhetőbb városokban az ingatlanok is felértékelődnek (x)
Minél több szolgáltatás és zöld van a közelben, annál jobban.