A makrogazdasági tényezőket összegző makro részindex -11 ponton áll egy felmérés szerint.
Néhány hónap késéssel hazánkban is elérhetővé vált a Twitter előfizetéses szolgáltatása, cserébe kevesebb reklámot és egy kék pipát kaphatunk a profilunk mellé – írja az Index. A Twitter Blue szolgáltatás eddig Magyarországon nem volt elérhető, március 2-tól azonban már magyar felhasználók is elő tudnak fizetni, mely havi 2850 forint, vagy évente 30 ezer forintos költség, amennyiben a böngészőn keresztül fizet elő valaki.
Viszont ha az androidos vagy iOS-es alkalmazáson belül szeretnénk előfizetni, az összes havi szinten 4 ezer forintra, éves szinten pedig 41 490-re ugrik annak köszönhetően, hogy Musk a felhasználókra tereli a Google Play Store és az Apple App Store 30 százalékos járulékát.
A Twitter Blue szolgáltatással a következőket kapják a felhasználók:
- Posztolás után is szerkeszthető tweeteket
- Kevesebb reklámot (nincs teljes reklámmentesség)
- Akár HD-minőségű videók posztolását
- Algoritmus által kiemelten kezelt tweeteket
- Hitelesítést jelentő kék pipát
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








