A 2025-ös karácsonyi szezon egyik legerősebb mozgatórugója a közösségi média, különösen a TikTok.
Újabb leállások várhatóak novemberben a CIB Banknál, miután a pénzintézet informatikai karbantartásokat fog végezni a rendszerén. Több szolgáltatás, mint a netbank vagy a mobilapp is elérhetetlen lesz így időszakosan.
A CIB Bank tájékoztatása szerint a pénzintézet egy nagyobb karbantartásra készül novemberben, aminek során időszakosan nem lesz elérhető a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online. Ebből kifolyólag pedig az online bankkártyás vásárlásokat se tudják majd az ügyfelek, hiszen a bank mobilaplikációja is leáll. A bankkártyaletiltás ebben az időszakban is elérhető lesz, azonban a telefonos ügyfélszolgálat csak korlátozottan lesz elérhető.
November 5. hajnali fél három és öt óra között, illetve 14-én éjfél és fél három között teljes szolgáltatáskiesés várható a CIB kártyákkal végzett bármilyen (ATM, POS, online/internetes) tranzakció esetén, a CIB ATM-eken és CIB POS terminálokon végzett tranzakciók esetén, valamint a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásban. Emellett fennakadás fordulhat elő a pénzintézet által kibocsátott kártyák aktiválásában és limitmódosításában is, illetve a fent írtakhoz hasonlóan az internetes szolgáltatások is leállnak majd.
November 9. este 10 és éjfél között, továbbá másnap este 10 és éjfél között a bank Business Terminál szolgáltatásai egyáltalán nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek, valamint ebben az időszakban is korlátozottan lesz elérhető a telefonos ügyfélszolgálat. November 18 este 6 órától kezdve egy napon keresztül, egészen másnap 6 óráig pedig a lízing funkciókat nem tudják majd használni az ügyfelek a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank szolgáltatásokban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








