A saját testét laboratóriumi projektté alakító Bryan Johnson most új célt jelentett be: szerinte 2039-re valósággá válhat az emberi halhatatlanság.
A legtöbb mobilos díjcsomagjánál emeli árait a Magyar Telekom. Nemcsak a havi-, de bizonyos esetekben a percdíjak is növekedni fognak júniustól.
A Telekom által kiadott előzetes tájékoztatásból kiderül, hogy körülbelül 5 százalékkal fognak emelkedni a díjat. A havidíjak lényegében mindegyik tarifacsomagban emelkednek, a jelenlegi ártól függően 200-700 forintos többre kell számítani. Az Exo Mix csomagban a 32/37 forintos perc- és sms-díjak is nőnek, 34/39 forintra - írja a Hvg.hu.
A Next S, M, L és XL tarifacsomagok díjai is 600 forinttal növekednek havonta, de a havidíj emelkedése egy kis odafigyeléssel megspórolható. Az e-Pack szolgáltatást választóknak ugyanis - akik rendszerint elektronikusan és határidőre fizetik be számlájukat - a Telekom a jelenlegi áron biztosítja tovább a szolgáltatást.
Drágulnak a Domino csomagok is. Nemcsak a percdíjak, de a kedvezményes opciók árai is magasabbak lesznek. Az emelkedés legtöbb esetben 2-5 forintot jelent majd percenként. Néhány csomagban egészen drámai a drágulás: míg a Domino 7-et használók eddig 18 forintos percdíjjal beszélhettek éjszaka, ezután 30 forintot kell fizetniük percenként. A Domino csomagokhoz kapcsolódó mobilinternet-előfizetés is többe fog kerülni. Egyes csomagoknál 200 forinttal kell majd többet fizetni, de a DominoNet 40 esetén 760 forint helyett 1090 forint lesz a számlán.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








