A Magyar Nemzeti Bank 540 millió forint bírságot szabott ki a TheGroup One Zrt.-re.
Figyelem! Itt a legújabb átverés: a neten keresik áldozatukat a csalók.
A Szerencsejáték Zrt. hívta fel a figyelmet arra a csalássorozatra, amellyel több mobil-előfizetőt is megkárosítottak az elmúlt hetekben.
A csaló az interneten keresi meg áldozatait és egy bónuszprogramban való részvételre buzdítja őket. Az ígéret szerint egy SMS-t kell csak küldeni, ezzel az érintett személy részt vesz a T-Mobile bónuszprogramjában és 20 000 Ft-ot jóváírnak a mobil egyenlegén. Ehhez a "FELTOLT MC 20000" üzenetet kell elküldeni a 1756-os számra.
KATTINTS! "Napokon belül elindulhat az új nemzeti sportfogadási oldal"
Ez a szám a Szerencsejáték Zrt. egyenlegfeltöltésre szolgáló telefonszáma, vagyis nem hogy jóváírás nem történik a mobilegyenlegre, de a csaló 20 000 Ft-tal károsítja meg áldozatát, és ennyivel növeli saját egyenlegét a Szerencsejáték Zrt. online fogadási oldalán. Azt a regisztrációt, amire a panaszok szerinti feltöltések történtek, töröltük, az esettel kapcsolatban pedig büntetőeljárás van folyamatban. Az esetleges további csalásokat csak az érintett által tett panasz bejelentését követően tudjuk vizsgálni.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A társaság tájékoztatása szerint ők a hivatalos akcióiról, esetleges bónuszprogramokról kizárólag saját honlapjukon, a SzerencseMix című kiadványában, Facebook-oldalukon, óriásplakátokon és országos napilapokban tesznek közzé felhívást.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








