Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
Folytatódik a küzdelem a mozikban: őrült tempóban kapkodják el a jegyeket a Barbenheimerre
Egy héttel ezelőtt mutatták be az új Barbie filmet, ami már a hétvégén is rekordokat döntött. Azonban nem sokkal maradt el bevéltek szempontjából az Oppenheimer sem, ami – miután ugyanaznap mutatták be, mint vetélytársát – az ellen Barbie filmmé vált az elmúlt hónapokban. A Pénzcentrum most összeszedte az elmúlt egy hét legtöbb bevételt hozó filmjeit.
Egy héttel ezelőtt mutatták be a Barbie és az Oppenheimer című filmeket, amik már hónapok óta lázban tartják a mozik szerelmeseit. A két film, mintha a premierjük bejelentése óta egymással versenyezne megállás nélkül, olyan szinten, hogy lassan már a csapból is rózsaszín víz folyik, miközben a média kétféle emberre osztja a világot: az Oppenheimer- és a Barbie-rajongókar.
A magyarországi bevételeket tekintve pedig ennek a háborúnak egyértelműen a Barbie nyerte meg az első csatáját: Greta Gerwig filmjére ugyanis az első héten 192 ezer 431 néző váltott jegyet a magyar mozikban, amivel a Filmforgalmazók Egyesületének adatai szerint összesen 377 millió 864 ezer forintot hozott. De az Oppenheimer sem marad el sokkal a világ legrózsaszínebb filmje bevételétől. Christopher Nolan filmje a csütörtöki premier óta 320 millió 234 ezer forintot termelt a moziknak, miután 156 850-en voltak rá kíváncsiak.
A dobogó harmadik helyére a múltheti első került, a Mission Impossible – Leszámolás – Első része. Tom Cruise filmje 45 százalékkal kevesebb bevételt hozott ugyanis mint múlthéten: 129,6 millió forintról kicsit kevesebb mint 71,2 millió forintra csökkent a bevétele, miközben 34 100 ember volt rá kíváncsi mindössze. Negyedik lett ezzel az Indiana Jones és a sors tárcsája, amire 20 056 ember váltott jegyet, akik ezzel 41,6 millió forint bevételt termeltek a filmnek. Ötödik helyen végzett a héten az Elemi, ami 37,1 millió forintot hozott a moziknak, miután 19 168-an voltak rá kíváncsiak.
Az Insodius: A vörös ajtó került a hatodik helyre: a horrorsorozat utolsó része kicsit kevesebb mint 21,7 millió forint bevételt termelt, miközben 10 886 ember váltott rá jegyet. Őt követi a hetedik helyen Jennifer Lawrence új filmje a Barátnőt felvesszük, amire 10 362 lelkes néző volt kíváncsi, amivel körülbelül 21,2 millió forintot termelt. Nyolcadik helyre került Ruby Gillman, tinikráken című gyerekfilm, ami kicsit kevesebb mint 8 millió forintot termelt, miután 4 460-an voltak rá kíváncsiak. Ezt követi a Pókember-A pókverzumon át, amire 4027-en váltottak hegyet és 7 millió 844 ezer forintot hozott. Tizedik lett ezzel a szintén egy héttel ezelőtt bemutatott A mélyben című film, ami körülbelül 4,5 millió forintot termelt azzal, hogy 2 232 ember váltott rá jegyet.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








