Minden idők leghosszabb fináléjával ért véget a francia nyílt teniszbajnokság: öt és fél órán át gyűrte egymást a két teniszező.

Július 1-től már nem lesz tartalomszolgáltatás a Digi Sport 1-en, 2-n és 3-on sem. A romániai RCS&RDS nemrégiben adta el a teljes magyar DIGI cégcsoportot a 4iG Nyrt.-nek.
13 év után megszűnik az egyik legnépszerűbb hazai sportcsatorna, a Digi Sport – értesült a Csakfoci.hu. A portál információi szerint július 1-től már nem lesz tartalomszolgáltatás a Digi Sport 1-en, 2-n és 3-on.
A Digi Sport korábban a legnépszerűbb bajnokságokat és nemzetközi versenysorozatokat közvetítette, úgy mint a Bajnokok Ligáját, a Premier League-et, a Serie A-t vagy a francia bajnokságot. Az előző szezonban a topbajnokságok közül már csak a Ligue I és a Premier League-mérkőzések jogainak egy részét birtokolták. A csatorna megszűnéséről szóló hírek már tavaly felmerültek. A romániai RCS&RDS nemrégiben adta el a teljes magyar DIGI cégcsoportot a 4iG Nyrt.-nek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


