Újabb luxuskarórát fogtunk azon a Tik-Tok csatornán, amelyik hírességek karóráival foglalkozik.
Elképesztő kulisszatitkot árult el Balogh Levente: felültették az RTL Cápáit, erre ők sem számítottak
Új epizóddal jelentkezett a Pénzcentrum videóblogja, a CashTag, amelynek legújabb sorozata a Cápák Közöttel foglalkozik. Hogyan lehet nyertes pitchet készíteni, mi történik a győztesekkel a műsor után, hogyan indítják el az együttműködést - erre kerestük a választ a sorozat első részében, ahol mi is bepillanthatunk a műsor kulisszái mögé.
Sikeres, és elhibázott befektetések, profit, kockázat és a legőrültebb ötletek: a Cápák között három versenyzőjét, és három ötletet követ a CashTag új sorozata, amelyben a nagyhalak is megszólalnak. A legújabb epizódban a Vegi Pont csapatát faggatták a sikerről, arról, hogy jelenleg hol tart a cég, és hogyan kell elképzelni a műsor utáni együttműködést a Cápákkal. A vállalkozókon kívül a két befektetőt, Tomán Szabinát, és Balogh Leventét is megkérdeztük, ők hogyan látják a befektetést, mi alapján szállnak be egy-egy vállalatba.
A műsorban is nagy sikert aratott a Vegi Pont ötlete, hiszen a magyarok imádják a csalamádét és a savanyúságot. Az adatok is ezt támasztják alá, a KSH legújabb adatai szerint Magyarországon az egy főre jutó éves tartósitott zöldség fogyasztás 2020-ban 13,6 kilogramm volt. Itthon fermentálással készül a savanyúság, és a sós lében eltett zöldségnek rengeteg pozitív élettani hatása is van. Tavaly a felmérések alapján a koronavírus miatt a kisüveges kiszerelésű savanyúságok jobban mentek, itt jön képbe a Vegi Pont, akik snack kiszerelésű savanyúságot árusítanak. Garzó Galatea és Garzó Gabriella, a snack kiszerlésű savanyúság ötletgazdái családi vállalkozásban kezdték.
Új formába öntöttük a savanyúság értékesítését, felkockáztuk az alapanyagot és egy feltétet hoztunk belőle létre. Ezen kívül higiénkusan egyesével csomagolt uborkákat árusítunk elviteles ételek mellé, benzinkutakon, food truck-nál
- fejtette ki Garzó Galatea, aki azt is elmondta, hogy nagyon örültek annak, hogy a Cápák befektettek ötletükbe, azonban ha nem sikerült volna meggyőzni a nagyhalakat, akkor is találtak volna arra módot, hogy fejlődjenek. Az együttműködésről a testvérek elárulták, hogy keretet adtak annak, hogyan fognak elszámolni a Cápák felé a befektetett összeggel, így havonta jelentést készítenek arról, hogy mire költötték a pénzt, és hogyan alakulnak a pénzügyeik. A műsor óta pedig egy Viber csoporton keresztül osztják meg egymással a fejleményeket. A befektetett 20 millió forint helye már meg is van - tették hozzá.
Jelenleg a termékeinket kézzel csomagoljuk, egy vákuumozóval. Ezt szeretnénk lecserélni egy gépre, így gyorsabban csomagolhatnánk. 40 tonna savanyúságot szeretnénk snack formájában árusítani, Balogh Leventére hallgatva pedig a termékeinket Vegi Papa és Vegi Mama néven fogjuk árusítani
- tették hozzá a Vegi Pont vezetői. Balogh Levente, és Tomán Szabina 10-10 millió forinttal, 30 százalékos tulajdonrészért szálltak be az üzletbe. A Szentkirályi ásványvíz elnök-tulajdonosa már a negyedik évadját tölti a műsorban, így neki is kialakult az elképzelése arról, hogy mit és kit keres a jelentkező kishalak között.
Jó szakembereket keresek, szakmailag felkészült embereket. Ahogy haladok előre egyre nehezebben találok mérnököket, szakembereket, a műsorba pedig ezek a fiatal mérnök szakemberek sétálnak be. Ezen kívül a zászlómra tűztem a kiváló magyar élelmiszerek támogatását, térhódítását
- mondta Balogh Levente.
Tomán Szabina szereti a női vállalkozókat, ráadásul a Vegi Pont egy olyan, a profiljához teljesen közelálló ötlet, amelyben akár ötletadóként is tud segíteni. Az üzletasszony hozzátette, hogy a fermentált zöldségé a jelen és a jövő, és szoros együttműködésre számít a Vegi Ponttal.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Cápák arról is beszéltek, hogy bár a műsorban gyorsan zajlik a döntéshozás, a kulisszák mögött, a műsor után komoly átvilágításon esnek át a cégek, és bizony előfordult már, hogy meghiúsult az üzlet. Balogh Levente elmondta, hogy erre volt több példa is. A befektetőket a kockázatról is beszéltek, hiszen, mint elmondták, minden vállalkozásnál van kockázat.
Fontos a piac felmérése. Nem szabad túl nagyra lőni. Jobb, ha nagyobb a piac, mint a kapacitásunk, mintha a kapacitásunk lenne nagyobb a piacnál
- tette hozzá a befektető.
Tomán Szabina szerint a befektető keresése már az ötlettől elindulhat, a műsor szempontjából pedig különösen fontos, hogy maga az ötlet piackompatibilis legyen. Sokszor azért bukik el egy befektetés, mert a vállalkozó nem kezeli helyén a céget, és a cég értékét, nem látja a vállalkozó a munkáját reálisan.
Nem lehet úgy több száz milliót kérni, hogy nincs bevétel. Nem szeretnék olyannal együttműködni, aki nem áll két lábbal a földön
- tette hozzá. Hogy mikortól számíthat a vállalat profitra, és mikor kapják meg részüket a Cápák, hogyan zajlik a nyertes pitch élete a műsor után, valamint hogy milyen őrült ötletekkel keresik fel a Cápákat műsoron kívül, azt a CashTag legújabb részéből megtudhatjátok.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója