A nemzetközi atlétikai szövetség elvetette a távolugrás szabályainak módosítását, miután a sportolók hevesen tiltakoztak az elrugaszkodási zóna bevezetése ellen.
Nem lenne szükséges az ügyészi múlt ahhoz, hogy valakit Magyarországon fűügyésszé válasszanak és kinevezzenek - ez áll a módosítóban.
A jövőben nem csak az ügyészek közül lehetne legfőbb ügyészt választani és kinevezni - ez áll abban az Alaptörvény-módosítóban, amit ma délelőtt nyújtottak be sürgős tárgyalásra. Mint a Telex írja, az igazságügyi bizottság tagjainak is csak az utolsó pillanatban szóltak, hogy változni fog a napirend, és az Alaptörvény 14. módosítóját fogják megtárgyalni.
A módosító indítvány szerint számos európai országban is van arra példa, hogy a legfőbb ügyésznek nem is kell ügyészi múlttal rendelkeznie. Emellett, mint az iratban szerepel, a legutóbbi három legfőbb ügyészből kettő sem rendelkezett ügyészi múlttal, vagyis a módosítót "a hazai gyakorlathoz igazítják". A jelenlegi főügyész hazánkban Polt Péter, aki 2010 óta tölti be a pocíziót - előtte is volt már főügyész, akkor 2000 és 2006 között töltötte be a tisztséget.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








