Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Az előrejelzés szerint akár 25 fok is lehet a most következő húsvéti hétvégén. utána jön a lehűlés, de még nem tudni, pontosan mikortól.
Meglehetősen gyorsan felszökik a hőmérő higányszala a hétvégén, vagyis a hét eleji borongós-esős kezdést felváltja a napsütés és a csaknem 30 fok - ez olvasható ki az Időkép előrejelzéséből.
Mint a grafikonból megtudhatjuk, nem csak a nappalok, de az éjszakák csúcshőmérséklete is egyre feljebb megy, átmeneti megtorpanás csak csütörtökön következhet be. Az azonban most szinte biztos, hogy szombaton és vasárnap igazi száraz, csaknem nyári időre kell készülni, ami a lehűlés után bizonyosan nem jó hír a frontérzékenyeknek. Az időkép grafikonja azt is mutatja, hogy lehűlés követheti a hirtelen felmelegedést, de ennek kimenetele még rendkívül bizonytalan.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








