Az MVM Paksi Atomerőmű 1. blokkján kedden 2 órától terven felüli karbantartást végeznek.
Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter egy interjúban elárulta, holnap jönnek ki a részletes szabályok az új típusú rezsicsökkentéssel kapcsolatban.
Csütörtökön jön a rezsicsökkentés korlátozásáról szóló kormányrendelet - árulta el Gulyás Gergely a Telexnek adott interjúban. Elmondta azt is, hogy az átlag kiszámításakor súlyozott átlagot vettek figyelembe, ami azt jelenti, tehát ahol nincs gáz, vagy nagyon alacsony a fogyasztás, azok a háztartások kiestek a számításból. Ezért szerinte tényszerű, hogy a fogyasztási helyek 75 százaléka átlag alatti.
Az interjúban megismételte, hogy igyekeznek megóvni a magyar fogyasztókat, sőt, ahol lehet menekülőutakat is kínálnak nekik. Elmondása szerint ezermilliárdokba kerül a kormánynak a rezsicsökkentés fenntartása. Szándékuk, hogy ezt a rendszert hosszú távon fenntartsák.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







