A GKI kutatása szerint a magyar lakosság 80 százaléka még nem használja aktívan a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket.
Csapatépítők, céges autó, ingyenes étkezés, irodai masszázs - mind olyan munkáltatói márkát építő technikák, amelyek évek óta működnek és segítenek a cégeknek abban, hogy megtartsák a legjobb dolgozókat. Az employer branding következő szintje az, amikor a vállalat abban segíti a munkatársait, hogy azok kedvezményes áron tudjanak lakást bérelni. A külföldön már bevett szokást egyre több magyar cég is követi.
Az IKEA már 2017-ben házakat épített a Reykjavíkban élő dolgozói számára, de az egyszerű lakásbér-támogatásra is sok példa van világszerte - most Magyarországra is elérkezett ez a gyakorlat.
Az OTP és Groupama Biztosító partnerségre lépett egy megfizethető prémium albérleteket kínáló céggel, hogy alkalmazottjaik kedvező áron bérelhessenek lakást a fővárosban. A lakások gépesítettek és profi lakberendezők által bútorozottak, ám az árakat úgy alakították ki, hogy a középkategóriával is versenyezni tudjanak: egyes lakások akár már havi 130.000 forinttól bérelhetők.
A két vállalatnak ráadásul semmibe nem kerül a lakhatás ilyen jellegű támogatása, mindössze tudatniuk kell munkavállalóikkal a kedvezményes lakásbérlés lehetőségét. A lakásokat kínáló cég titka abban rejlik, hogy egyedi üzleti modell szerint működik: a hasonlóan nagy portfólióval rendelkező property management vállalatokkal ellentétben ingatlanjaik a cég saját tulajdonában vannak, így lehetőség van arra, hogy rugalmasan kezeljék az árakat és jelentős kedvezményt adjanak a bérleti díjból, ami a hosszútávú együttműködés alapja a partnereikkel.
- mondta el Jacoby Márta, a cég ügyvezetője, és hozzátette: "Bízom benne, hogy egyre több vállalat ismeri majd fel, hogy a minőségi lakhatás milyen nagy mértékben járul hozzá a munkatársak közérzetéhez és ezáltal a hatékonyabb munkavégzéséhez. Napjainkban, amikor egyre többen dolgoznak home-office-ból, még fontosabb, hogy az otthoni munkahely kényelmes és munkára alkalmas legyen."
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








