Az emberek elégedettebbek személyes kapcsolataikkal, mint pénzügyi helyzetükkel.
10-ből 6 alkalmazott munkáját nehezíti meg a dokumentumokban található adatok elérése és a munkavállalók 92 százaléka egy teljes munkanapot veszít hetente azáltal, hogy az ügyfelek kiszolgálásához szükséges információkat próbál elérni a vállalati dokumentumban történő kutatással- közölte legújabb kutatásában az ABBYY vállalati digitális intelligenciával foglalkozó vállalat.
A kutatásban több, mint 5 000 olyan munkavállalót kérdeztek meg az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban és Japánban a dokumentumokkal kapcsolatos kihívásokról, akik 500 főnél többet foglalkoztató cégeknél dolgoznak. Kiderült, a munkavállalók zöme szinte egy teljes munkanapot veszít keresgéléssel a dokumentumok között.
Az üzleti adatok 80 százaléka strukturálatlan formátumokban, például dokumentumokban, e-mailekben, képekben és PDF-ekben található. A digitális dokumentumok üzleti szempontból kritikus információkat tartalmaznak, ám a hatalmas mennyiség miatt az alkalmazottak leterheltek és nem tudják a lehető legjobban kihasználni az idejüket, ami rossz üzleti döntésekhez és a negatív ügyfélélményhez vezet – többek között ez is hozzájárulhatott a mostani tömeges felmondási hullámhoz, véli a kutatást végző cég.
Az alkalmazottak olyan munkát akarnak végezni, ami számít – ahelyett, hogy manuális információkereséssel töltenék az idejüket, inkább kreatív feladatokon dolgoznának. A dokumentumokban szereplő adatok elérésének nehézsége késedelmeket okoz a folyamatok befejezésében (48 százalék) és a hibákért (31 százalék) és rossz ügyfélélményért is (20 százalék) okolják a válaszadók. A megkérdezettek harmada (31 százalék) szerint ezekre a problémákra megoldást jelentene egy mesterséges intelligenciát alkalmazó technológia bevezetése.
Az intelligens dokumentumfeldolgozás automatizálása javíthatja a munkavállalói élményt, és pozitív hatással lehet az ügyfélkapcsolatokra: A munkavállalók 52 százaléka egyetértett azzal, hogy a mesterséges intelligencia alapú, az adatokat emberhez hasonlóan értelmező szoftverek megkönnyítenék az életüket, továbbá 32 százalékuk pedig egyetértett azzal, hogy nemcsak az alkalmazottak kedve, hanem az ügyfelélmény is javulhatna.
A dolgozók már készek integrálni a mesterséges intelligenciát a munkameneteikbe:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- Tízből hét dolgozó (72 százalék) hajlandó lenne olyan no-code (kódnélküli), drag-and-drop MI-megoldásokat használni, amelyek megértik a dokumentumok tartalmát és kontextusát a hibák csökkentése és a hatékonyság növelése érdekében.
- Tízből négyen (41 százalék) azt mondják, hogy ez lehetővé tenné számukra, hogy teljesebb, kreatívabb feladatokkal foglalkozzanak és levenné vállukról a kézi adatkezelés súlyát.
- Egyharmaduk (29 százalék) egyetértett azzal, hogy ezek a mesterséges intelligenciával kapcsolatos "készségek" képessé teszik őket arra, hogy gyorsabban hozzanak jobb döntéseket (36 százalék), és így több idejük marad arra, hogy reagáljanak az ügyfelek igényeire (31 százalék).
A dokumentumokkal kapcsolatos MI-megoldások költségmegtakarítást eredményeznek, nemcsak a folyamatok gyorsulása és a hibák számának csökkenése tekintetében, hanem enyhítik a további munkaerő szükségességét is. Ennek eredményeképpen a boldogabb, elkötelezettebb alkalmazottaknak több idejük marad a fontos feladatokra - a kiváló ügyfélélmény nyújtására és a kreatív problémamegoldásra
– fogalmaz Máhr Tamás, az ABBYY budapesti K+F központjának vezetője, aki hozzátette, hogy az általunk fejlesztett Vantage például kognitív képességein keresztül elolvassa, majd megérti a dokumentumokat és kivonja belőlük a lényeget, így segítve a vállalatokat a digitális átalakulás felgyorsításában és a dolgozók és ügyfelek elégedettségének javításában.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak
- Fegyelmi eljárás indult a Ferencváros bajnoki címét ünneplő szurkolók miatt