A Nagysándor József és a Bajcsy-Zsilinszky út sarkán ma, a szervezők szerint akár több százan is tüntethetnek a Provident Zrt. ellen.
Az esetenként 400 százalékos hiteldíj-mutató mellett nyújtott gyorskölcsön visszafizetése - az Antiprovident csoport szerint - vidéken sok helyen problémát okoz. A PSZÁF ellenőrzései során a dokumentumokat, illetve az ügyfelek tájékoztatását mégis megfelelőnek tartja, mégha a cégek üzletkötői sok esetben igyekeznek is megtéveszteni az ügyfelek a tényleges hitelteherrel kapcsolatban.
Az Antiprovident azonban más úton is próbálkozik, adócsalás miatt tett feljelentést a társaság ellen, szerintük ugyanis 2001 áprilisától 2006 októberéig semmilyen bizonylatot nem adtak azoknak, akik kifizették az aktuális törlesztőrészletüket.
A mai tüntetés kapcsán a cég múlt héten az összes cégtábláját leszerelte az irodaházról, márpedig a cégtörvény kimondja, hogy a cégek céghelyét cégtáblával kell megjelölni. Egyes források szerint a cégnél ma munkaszüneti napot is elrendeltek, de a tiltakozók petícióját valamilyen formán átveszik.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








