Egy, a Magyar Nemzeti Bank műhelyében készült tanulmány szerint a magyarországi bankok a lakossági üzletágban a folyószámla, áruvásárlási és személyi hitelek, valamint a látra szóló és rövid lejáratú betétek esetén alig versenyeznek egymással.
A 2003 január és 2005 december közti időszakot vizsgáló tanulmány a megfigyelt és az elméleti modell által implikált profitmarzsokat vetette össze havi bontásban minden egyes bankra, melyből kiderült, hogy tulajdonképpen csak a hosszú távú betétek esetében azonosítható versenyzői piac.
A 20%-os kamatadó bevezetése arra világított rá, hogy bőven lennének még tartalékok az ügyfelekért folytatott versengésben. A Napi által megkérdezett bankok többsége mindazonáltal elengedhetetlennek tartja, hogy saját termékei árazásánál figyelembe vegye konkurensei lépéseit.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.