Egy, a Magyar Nemzeti Bank műhelyében készült tanulmány szerint a magyarországi bankok a lakossági üzletágban a folyószámla, áruvásárlási és személyi hitelek, valamint a látra szóló és rövid lejáratú betétek esetén alig versenyeznek egymással.
A 2003 január és 2005 december közti időszakot vizsgáló tanulmány a megfigyelt és az elméleti modell által implikált profitmarzsokat vetette össze havi bontásban minden egyes bankra, melyből kiderült, hogy tulajdonképpen csak a hosszú távú betétek esetében azonosítható versenyzői piac.
A 20%-os kamatadó bevezetése arra világított rá, hogy bőven lennének még tartalékok az ügyfelekért folytatott versengésben. A Napi által megkérdezett bankok többsége mindazonáltal elengedhetetlennek tartja, hogy saját termékei árazásánál figyelembe vegye konkurensei lépéseit.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


