Egykapus energiaügyek (x)

Egykapus energiaügyek (x)

PR
2023. szeptember 11. 09:35

Minőségi ügyfélkezelés az árampiacon

Az árampiac hosszú évtizedeken át stabilitásáról és kiszámíthatóságáról volt híres, nemrégiben gyökeresen megváltozott a dinamikája. Vállalkozások százezreinek kellett alkalmazkodni az új beszerzési, elszámolási, termelési kihívásokhoz.

Fejes Tibor, az Audax Renewables Kft., a vállalati és önkormányzati szektorban tevékenykedő energiakereskedő ügyvezetője szerint az energiakereskedőknek sem könnyű ilyen zűrzavaros időszakban. A folyamatosan változó piaci feltételekről kell tájékoztatniuk az ügyfeleket, akik természetesen saját igényeikkel és elvárásaikkal érkeznek, és tanácstalanok az árak alakulásának kérdésében.

Az Audax rugalmasan és gyorsan reagált az ellentmondásos helyzetre, testreszabott megoldásokkal szolgált az ügyfeleknek. Ez a hozzáállás nem csak meglévő ügyfelek bizalmát erősítette, hanem új ügyfeleket is vonzott. Ráadásul az árampiacon elért jó hírnevüknek köszönhetően az Audax most már gázpiaci ajánlatokat is kínál, így az ügyfelek egy helyről szerezhetik be ezt a két legfontosabb energiaforrást.

Fejes Tibor, az Audax Renewables Kft. ügyvezetője
Fejes Tibor, az Audax Renewables Kft. ügyvezetője

Az Audax idén ügyfélelégedettségi felméréssel is elemezte a siker tényezőit meglévő árampiaci ügyfelei körében. „Jól kereskedve, költséghatékony működéssel versenyképes árakat tudunk kínálni az ügyfeleknek. De az árakon túl sok más tényező is számít” – emeli ki Fejes Tibor.

Bár a vállalati és intézményi piacokon általában felkészültebbek az ügyfelek, és gyakran szakértők segítségével intézik az energiabeszerzést, mégis sok kérdés merül fel, ahol az energiakereskedők tapasztalata és tanácsadása szükséges. A kutatás azt mutatta ki, hogy főként a kis- és középvállalatok értékelik ezt a fajta személyre szabott figyelmet. Noha a kis- és középvállalatok a saját szakterületük mesterei, általában kevésbé tapasztaltak az energiaügyek terén, sok tekintetben alig különböznek a lakossági fogyasztóktól. Az elégedettségi felmérésből az derült ki, hogy az Audax ügyfelei értékelik, hogy a kapcsolattartóik mindig elérhetőek, és nem hagyják magukra az ügyfelet a szerződéskötés után sem. Bármikor fordulhatnak hozzájuk különféle energetikai kérdéseikkel. A válaszadók pozitívan nyilatkoztak abban a kérdésben, hogy ajánlanák-e másnak is az Audaxot. Hogy mi ennek az oka? A válaszadók az elérhetőséget, a megbízhatóságot, és nem utolsósorban az árfekvést jelölték meg a döntésük fő indokaként.

A nagyvállalati ügyfelek esetében már megszokott, hogy dedikált kapcsolattartót rendelnek hozzájuk, aki idővel mélyen megismeri a cég igényeit, és aktívan javaslatokat is tesz. Az Audax elkötelezett amellett, hogy a kis- és középvállalatok is élvezhessék ezt a személyes figyelmet. A kutatás megerősítette, hogy az Audax sikerrel honosította meg a direkt ügyfélkapcsolattartói rendszert ezen ügyfélkörökben is. Így nem csak a stabil szerződés, hanem a hosszútávú, kölcsönös bizalomra épülő emberi kapcsolat is hozzájárul ahhoz, hogy biztonságban tudhassák az ügyfelek árambeszerzési forrásukat.

(x)

NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
Bankmonitor  |  2024. április 27. 14:30
Társadalmi egyeztetésre bocsátották az otthonfelújítási program pályázati kiírását. Május 6-ig bárki...
MEDIA1  |  2024. április 27. 10:36
Mirkóczki Ádám egri polgármester egy kiszivárgott hangfelvételen arról tárgyal a kormányközeli Rádió...
Kasza Elliott-tal  |  2024. április 26. 17:34
Na, nincs több Deutsche Bank részvényem. 2018 óta volt, abban az időben aktívan kereskedtem vele, az...
ChikansPlanet  |  2024. április 26. 11:32
Az Amazonas-medence esőerdeje fontos természeti kincsünk, amely gazdag növény- és állatvilággal, kit...
Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 27. szombat
Zita
17. hét
Április 27.
Morse nap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 27. 19:15
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem