Az önkormányzati helyiséggazdálkodás súlyos pénzügyi problémákkal küzd: a nem lakáscélú ingatlanvagyon sok esetben nem bevételt termel, hanem veszteséget generál.
Meghalt egy ember egy hétvégi házban keletkezett tűzben a fővárosi Kőérberki dűlőn vasárnap hajnalban - közölte az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szóvivője.
Mukics Dániel közleményében azt írta: vasárnap hajnalban érkezett jelzés a katasztrófavédelemhez, hogy Budapest XI. kerületében kigyulladt egy épület, amelyben egy ember bent rekedt. A tájékoztatás szerint a Kőérberki dűlőn egy negyven négyzetméteres fa hétvégi ház és annak melléképületei égtek száz négyzetméteren.
A többméteres lángok a faház körül lévő tizenöt-húsz méteres fákra is átterjedtek, azok lombkoronája is lángra kapott. Három járművel vonultak a tűzoltók a helyszínre, és fél óra alatt megfékezték a tüzet - ismertette a szóvivő. Az épületben öten tartózkodtak, de kimenekülni csak négyen tudtak, egy ember holttestét a tűzoltók találták meg az elszenesedett romok átvizsgálásakor. A tűzben egy másik ember is megsérült - tudatta Mukics Dániel.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








