Odacsapott a háború a hazai autópiacnak: ezek a magyarok kedvenc autói 2022-ben
A Datahouse friss adataiból kiderült, hogy az év első négy hónapjában jóval kevesebb autó állt forgalomba itthon, mint tavaly ilyenkor.
A Datahouse friss adataiból kiderült, hogy az év első négy hónapjában jóval kevesebb autó állt forgalomba itthon, mint tavaly ilyenkor.
Hibái és étvágya ellenére ez egy szerethető autó, ami megadja, amire egy családapa vágyik, aki azért néha elrúgná neki. Már, ha nem sajnál rá több mint 14 millió forintot.
Az Egyesült Államokban a vállalatcsoport vezetője szerint "a növekedési kilátások sokkal jobbak, mint Európában"
A hiányzó alkatrészeket néhány ukrajnai üzemben gyártották, amelyek az orosz hadművelet következtében most leálltak.
Jóval kevesebb autó állt forgalomba idén februárban Magyarországon, mint a korábbi években.
A 2022-es év is a bizonytalanságé lesz az autópiacon - mondta a Pénzcentrumnak adott interjújában Németh Balázs.
Olyan dolog történt az elmúlt hónapban, amire eddig nemigen volt példa: nem a Suzuki vezette a márkák toplistáját, és nem a Vitara volt a legkedveltebb modell az országban.
Messze nem úgy alakult a 2021-es év, ahogy azt a magyar autópiac szereplői várták. Még úgy sem sikerült felülmúlni a tavalyi évet, hogy 2020-ban két hónapig padlón volt a piac.
Nem túl jók az előjelek, hónapok óta masszívan elmarad a korábbi évektől a forgalomba helyezések száma.
A piac egészén - mind a használt, mind az új autók terén - jelentős drágulást lehet tapasztalni.
A szociális ellátásban dolgozóknak még ez is csak álom lehet.
Még be sem mutatták.
Most ennyibe kerül.
Nagy meglepetés nincs, csak a győzelem mértéke a kérdés.
Középre lőttek az új modellel.
Hazánkban is bemutatták az új modellt.
Mutatunk egy jó alternatívát saját autóra.
A saját autó nyújtotta kényelem a fenntartással járó macera nélkül is elérhető.
A megosztásos modellek terjedésével megkérdőjeleződik a felhalmozó életmód értelme.