Leteszteltük az Aldi, Praktiker, Decathlon filléres zsebkéseit: érdemes megvenni az áruházi bicskákat?
Az év vége apropójából összeszedtük a Pénzcentrum videóblogjának, a Cashtagnek a legnézettebb részeit.
Az év vége apropójából összeszedtük a Pénzcentrum videóblogjának, a Cashtagnek a legnézettebb részeit.
A GVH vizsgálatot indított a HelloPay fizetőterminálok üzemeltetőjével szemben, mivel valószínűleg megint tisztességtelen nyomást gyakorol a fogyasztókra az borravaló miatt.
Folyamatos a toborzás.
A tavalyi év az ízlésünkön is sokat változtatott: az örök kedvenc hasábburgonya helyét a sajtburger vette át a képzeletbeli dobogó élén.
A netpincéres melóról, illetve a kereseti lehetőségekről is beszámolt az egyik futár, aki YouTube-on rendre jelentkezik videókkal a munkájáról. Mint mondta, nem lehetetlen bőven 400 ezer forint keresni havonta a cégnél.
Ezt eddig senki sem tudta.
Nem lesz több preszúra.
Jogsértőnek találta a versenyhivatal a HelloPay 10 százalékos borravalóját.
Főképp a bankkártyás fizetéskor vagyunk nagylelkűek - ha egyszerűen megy.
Pofátlanság, egyes helyeken mi az elvárt.
Utáljuk a szervizdíjat, mégis egyre több helyen találkozhatunk vele.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) közzétette a 2011. évi járuléklapot képező jövedelemről, a járulékmértékekről, a járulékfizetési felső határról és a minimálbérről szóló tájékoztatóját.
A vendégek fele nem kéri, hogy csökkentsék a szervízdíjat, vagy hogy ne is számolják fel azt a rossz kiszolgálás miatt, legalábbis ez derült ki a Which? frissen készült felméréséből.
A lakosság jövedelmi és munkaerő-piaci helyzetének részletes megismerését célzó felmérést készített ismét a Tárki. A felmérés tanúsága szerint a 2005 őszén lezajlott adatfelvételünk óta jelentősen csökkentek Magyarországon a háztartások megfigyelt nettó szabadrendelkezésű jövedelmei közötti egyenlőtlenségek. A Tárki szerint a 2006 nyaráig alapvetően az alsó középrétegeknek kedvező kormányzati osztogatás politikája volt jellemző, 2006 nyara után pedig az a kiigazító csomag, amely mindennek a költségeit a felső középrétegekre terhelte. A fenti tendenciák a jövedelem eloszlás oldaláról nem jártak a relatív szegénység növekedésével. A magyar háztartások 2007 szeptemberét megelőző időszakban havonta átlagosan 131,448 Ft-ot költöttek, két éve ugyanez 126,249 Ft volt. Ez nominálisan 4-5 százalékos növekedést jelent, ami azonban a 13 százalékos általános fogyasztói árindexszel számolva 7-8 százalékos reálcsökkenéshez vezetett.
Az éttermi asztalnál ülve bizonyára sokak fejében megfordult már a gondolat, vajon mennyi borravalót adjanak. Az egyszerű fejszámolást megnehezíti a szervízdíjként elhíresült próbálkozás, mely gyakorlatilag lehetőséget teremt a vendéglősöknek, hogy ezt a tételt külön feltüntetve a számlán, kötelezővé tegyék a felszolgálási díjat. A rendszer persze - nem meglepő módon - nem működik éppen tökéletesen, a legtöbben így azt sem tudják, kell-e egyáltalán fizetnünk valamit, vagy benne van minden az árban. Mielőtt körüljárjuk a borravaló kérdését és annak adóvonzatát, röviden kitérünk arra, hogy egy nálunk jóval fejlettebb országban - az USA-ban - milyen területen mennyit szokás borravalóként keresni, és mennyit illik fogyasztóként adni.