Megjelent az Első Yard, a Pénzcentrum podcast sorozatának új része, mely Wáberer György karrierútját dolgozza fel.
A 920 millió forintos tőkével induló Wabard Biztosító Zrt. számára nem a piacvezető pozíció az elsődleges cél, hanem az, hogy mindenképpen látható szereplői legyenek a kgfb-piacon, s egy idő után megkerülhetetlenné váljanak, azonban üzleti tervüket alapvetően a konzervativizmus jellemzi - derült ki mai sajtótájékoztatójukon.
Dr. Békesi László igazgatósági elnök elmondta, a hazai piac nagyon koncentrált, ahol ugyan jelentős a verseny, azonban még nem alakult ki az a vállalkozói struktúra, amely optimálisnak tekinthető az ügyfelek szempontjából. A piac az igazgatósági elnök szerint még elbír néhány szereplőt, akiknek belépése javíthatja a feltételeket, a díj- és árverseny kialakítását segíti, amely pedig az ügyfeleknek jó.
Mindenki tisztában van azzal, hogy egy új társaság indítása kockázatos, azonban most egy olyan területre kívánnak belépni, ahol a tulajdonosok személyesen is érdekeltek. Az óriási gépjárműpark biztosítása nagy költségekkel jár, azonban már kialakult és jól működő szervízhálózattal rendelkeznek.
A tulajdonos Wáberer György aláhúzta, eddig is az volt a filozófiája, hogy csak olyan tevékenységet vesznek fel a portfolióba, amely szorosan kapcsolódik az alaptevékenységhez. Mikor elindították a biztosítót, azt mérlegelték, hogy a 4200-as flottaállományuk elég-e a gazdaságos működtetéshez, végül arra jutottak, ez az ügyfélszám a megalapítandó új társaság önköltségének felét fedi le.
A PSZÁF részéről nagyon komolyak az előírások, azonban a feltételek átnézését követően is arra jutottak, hogy érdemes piacra lépni. A terveket is ismertette a tulajdonos, így elhangzott, hogy a kgfb termékkel indulnak, kásőbb casco, cmr, vagyonbiztosítás és kezességvállalás termékekkel is megjelennek.
Nagy Imre vezérigazgató elárulta a jó biztosító receptjét, eszerint az emberek azt a szolgáltatást fizetik meg, melyet meg szeretnének kapni. A másik kritérium a rugalmasság és a gyorsaság, rugalmasság a termékfejlesztésben, hatékonyság a kiszolgálásban. Már az infrastruktúra kialakításánál is a megfelelő informatikai, információs rendszer kialakítására törekedtek, s céljuk, hogy minél kevesebb legyen az ügyfelek számára az adminisztráció.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A vezérigazgató kiemelte, hogy látható szereplők akarnak lenni a piacon, nem törekszenek a piacvezető pozíció elérésére, de fontos, hogy jelenlétük érzékelhető legyen. Az első évben 30-50 ezres lakossági szerződésállományra számítanak, s reményeik szerint a 4200-as haszongépjármű-állományt megduplázzák majd.
Amint az a kgfb-díjakból is kiderül célcsoportjuk a többgyermekes családok és a közalkalmazotti szektor, s díjazzák az online kötést. A kárrendezést ugyan teljes mértékben nem lehet kiszervezni, így lesz saját osztály, de nem cél, hogy mindet ők bírálják el. A kárrendezés egy része már most ki van szervezve, különböző szakcégek csinálják.
A vezérigazgató mindehhez hozzáfűzte, a 90 százalékos flottakedvezmény (és a 200 százalékos pótdíjazási lehetőség) nem tér el a többi piaci szereplő díjstruktúrájától. Nagy Imre szerint az is mutatja konzervativizmusukat, hogy a kártartalékolásban a törvény 5 százalékot ír elő, ők 10-12 százalékot fognak félretenni, mert induló-biztosítóként nehéz előre meghatározni milyen lesz a kockázat-közösség.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza