Új vezérigazgató-helyettes az OTP Garancia Biztosító nem-életbiztosítási üzletágának élén
Az OTP Garancia Biztosító Zrt. Dr. Csurgó Ottót nevezte ki a nem-életbiztosítási üzletág vezérigazgató-helyettesének.
Dr. Csurgó Ottó 2002 óta elnöki tanácsadóként közreműködött az OTP Garancia Biztosító külföldi leányvállalatainak alapításában és irányításában Szlovákiában, Bulgáriában és Romániában.
Pályafutását az Állami Biztosítónál kezdte a 80-as években, később a Coloniánál illetve az AXA Coloniánál dolgozott, 1995 és 2001 között elnök-vezérigazgatóként. 2000-2001 között az AXA közép-európai holding igazgatóságának tagja. Ezt követően több nemzetközi projektben vett részt, majd elnöki tanácsadóként csatlakozott az OTP Garancia Biztosítóhoz.
A szakember 1991 és 2001 között a MABISZ Ügyvezető Elnökségének tagja, majd 1999 és 2000 között a szervezet elnöke volt. Emellett részt vett a Comitè Européen des Assurances (CEA) elnöki tanácsának munkájában és jelenleg is a Biztosítási Jogászok Világszervezetében (AIDA) a magyar szekció társelnöke.
"Célom azon tartalékok mozgósítása, melyek a termékfejlesztésben, az értékesítésben és ügyfélkapcsolatokban rejlenek. Egy olyan dinamikus, modern "termékfejlesztési és kockázatvállalási üzem" kialakítását tervezem, mely naprakészen szolgálja ki hazai és közép-kelet európai ügyfeleinket, belső és külső értékesítési partnereinket." - mondta el az új vezető.
Az angol, német és orosz nyelven beszélő vezető tanulmányait az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi karán végezte. Biztosítási szakjogász képesítést 1990-ben szerzett, később részt vett az AXA Management University posztgraduális képzésein.
Dr. Csurgó Ottó 50 éves, nős, két gyermek édesapja.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfiválogatott - Tökéletes főpróba a hoki-vb előtt az olaszok vendégeként
- Őrizetben az orosz védelmi miniszter helyettese
- Továbbra is korlátozások és vám nélkül jöhetnek az unióba az urkán termékek
- Látóhatáron egy újabb üzemanyagár-sapka - a nap hírei
- Kész az új gyermekvédelmi törvénycsomag
- Kemény hangot ütött meg hatalmas országokkal szemben Azerbajdzsán elnöke