Kíváncsiak voltunk, vajon alkalmas-e családi használatra az EV9 kistestvére. És mit keres egy vágódeszka az utastérben? Cikkünkből kiderül.

Kész, vége! Legendás Ford modell köszön el végleg az autóipartól, ezt többet már nem fogják gyártani
A Ford bejelentette, hogy novemberben végleg leállítja a Focus gyártását, ami a Mondeo és a Fiesta után a harmadik népszerű európai modell, amelyet kivonnak a piacról. Az amerikai autógyártó stratégiai váltása egyre inkább eltávolodik az európai piactól - írja a Totalcar.
A Ford európai kommunikációs menedzsere, Finn Thomasen a Motor1.com-nak megerősítette, hogy novemberben végleg leáll a Ford Focus gyártása. Ez a lépés illeszkedik a vállalat új stratégiájába, amely során fokozatosan kivonják a népszerű európai modelleket a piacról.
Jim Farley, a Ford vezérigazgatója korábban már jelezte, hogy a vállalat 'kilép az unalmas autó szegmensből', és helyette olyan ikonikus modellekre összpontosít, mint a Bronco, a Mustang vagy a Raptor. A cég ambiciózus célja, hogy az 'off-road autók Porschéjévé váljon', ami azonban jelentős áldozatokkal jár, különösen az európai piacon.
A stratégiai váltás hatásai már most is érezhetők: 2024-ben a Fiesta és a Mondeo kivezetése után 17 százalékkal csökkent a Ford európai eladásainak száma, a márka piaci részesedése pedig 4 százalékról 3,3 százalékra zsugorodott. A Focus gyártásának beszüntetésével ez a tendencia várhatóan tovább folytatódik.
Az amerikai autógyártó új irányvonala egyértelműen azt mutatja, hogy a kis haszonkulcsú, megfizethető tömegmodellek helyett inkább a drágább, nagyobb profitot hozó típusokra koncentrál, ami jelentősen átrajzolja a márka európai jelenlétét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


