Több, mint négyszerese lesz a díja a műanyagpalackok kibocsátásának is az új visszaváltási rendszere miatt - és ez a vásárlókon csattanhat.
A magyarok közel kétharmada szívesen váltana elektromos autóra egy kedvező ajánlat esetén - derül ki az EY megbízásából 500 hazai autóvezető körében készült felmérésből. A válaszadók harmada biztos benne, hogy 15 éven belül elterjednek az önvezető autók, többségük azonban soha nem gondolkodna el ilyen típusú gépjármű vásárlásán.
Kedvező ajánlat esetén a magyar autóvezetők csaknem 60 százaléka elgondolkodna elektromos vagy tölthető hibrid autó vásárlásán, 9 százalékuk pedig a költségektől függetlenül is azt tervezi, hogy ilyen típusú gépjárműre vált a jövőben - az EY és az Ipsos Zrt. felmérése szerint. A megkérdezetteket elsősorban a vásárlási ár (40%) és az egy töltéssel megtehető túl rövid távolság (28%) tántorítja el attól, hogy fenntarthatóbb autóra váltson. Mindössze a válaszadók 35 százaléka tartja indokoltnak, hogy az alacsonyabb fenntartási költségek miatt többet fizessen egy elektromos meghajtású autóért, mint egy hagyományos dízel vagy benzinmotorosért.
- emelte ki Demeter Ákos, az EY Tanácsadási Üzletágának Partnere.
- tette hozzá a szakember. Demeter Ákos szerint erre a változásra a kereskedőknek is fel kell készülniük, akiknek az új autók eladásából egyre kevesebb nyereségük lesz, ezért új területekre kell belépniük, hogy fenn tudják tartani növekedésüket.
A megkérdezettek közel harmada biztos benne, hogy 10-15 éven belül Magyarországon is elterjednek az önvezető autók. Komolyabban azonban csak a fiatalabb korosztály (20-29 év) venné fontolóra, hogy ilyen típusú járműre váltson. A rutinosabb sofőrök mintegy 60 százaléka soha még csak el sem gondolkodna rajta, hogy önvezető autót vegyen.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében