Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Brutál drágulást hozhat a benzinhorror, retteghetnek a magyar vásárlók: akár azonnali is lehet az árrobanás
A fuvarozás is drágulni fog az üzemanyagár emelkedése miatt Peredi Péter, a Fuvarozó Vállalkozók Országos Szövetségének főtitkára szerint. A szakember arról beszélt, hogy egyes esetekben ez akár azonnal is megjelenhet az árakban.
„Olyan nincs, hogy ez ne épüljön be” - a fuvarozás is drágulni fog az üzemanyagár emelkedése miatt Peredi Péter, a Fuvarozó Vállalkozók Országos Szövetségének főtitkára szerint. A szakember az RTL-en arról beszélt, biztos, hogy mindaz, amit a vállalkozói kör ráfordít a költségeire, az áttételesen meg fog mindenkinél jelenni.
Hozzátette, a vásárlók nagyjából azonnal megérezhetik a boltokban az üzemanyagárak emelkedését, a tartós fogyasztási cikkeknél akár hónapok múlva is megjelenhetnek az árak. De sok függ attól, hogy a vállaltok hogy kötötték meg a fuvarozási szerződéseket, milyen üzemanyagárakkal kalkuláltak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








