A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Leginkább a fiatalabb (18–39 éves) korosztály tagjai, illetve a községekben élők azok, akik a csap megnyitása helyett palackos kiszerelésben, ásványvíz formájában veszik magukhoz a napi vízadagjukat és ehhez a döntésükhöz az élvezeti érték is hozzájárul. A válaszadók harmada ugyanis a jó ízt jelölte meg az ásványvizek legfőbb előnyének a sima víz ellenében. Emellé pedig olyan szubjektív megállapítást is társított a megkérdezettek negyede, ami szerint a palackos ásványvíz egészségesebb, mint a csapvíz.
Nagy vízfogyasztók vagyunk. A felnőtt magyar lakosság harmada csak vizet iszik – áll a MIZSE legfrissebb, 2022. márciusában készített országos, online, reprezentatív Pulzus-kutatásában, amelyből az is kiderül, hogy a válaszadók jelentős része (59%) elsősorban az ásványvizet preferálja, ha a szomját szeretné oltani.
A felmérés alapján az szintén kijelenthető, hogy a magyar felnőttek egyre tudatosabb vízfogyasztókká váltak. A megkérdezettek 27 százaléka ügyel a napi vízfogyasztásra és törődik azzal, hogy elegendő vizet, illetve ásványvizet igyon. Ebben a korosztályok, lakóhelyek és a nemek tekintetében különösebb eltérés nincs. Az odafigyelés leginkább az életkor előrehaladtával válik némiképp hangsúlyosabbá. Azt lehet mondani, hogy a 60 év felettiek többsége (60 %) tartja be legpontosabban azt, hogy mikor, mennyi vizet kell meginniuk egy nap.
Dietetikusként, anyaként is öröm azt látni a kutatásban, hogy életkortól függetlenül ismét divatos vizet inni, ami a legjobb szomjoltó. Nem tartalmaz cukrot, sem kalóriát, nem járul hozzá az elhízáshoz, sőt inkább a plusz kilók megelőzésében játszik szerepet, segít a koncentrálásban, és az emésztési folyamotokban jótékony hatást fejt ki. Minél tudatosabban építjük be a napirendükbe a vízfogyasztást, annál inkább látjuk annak jótékony élettani hatásait. Napi nyolc pohár folyadék elfogyasztásával a legtöbb ember megteremthetné szervezete egyensúlyát
– mondta Antal Emese dietetikus, szociológus szakember, aki hozzátette, hogy tapasztalata szerint divatjelenség lett ásványvizes üveggel sétálni, egy fél literes palackot a kezünk ügyében tartani, ami nagyon üdvözlendő. Erre a kutatás eredményei is ráerősítenek, ami szerint ennél a terméknél a könnyű szállíthatóság a fiataloknak az átlagosnál is fontosabb. A 18-39 éves korosztály harmada (35%) már emiatt is ásványvíz párti lett, ami jó előjel a vízfogyasztási szokásaik berögzüléséhez.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








