Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
A szokásosnál is nagyobb kedvezményekkel várnak a hétvégén az üzletek. Ha új tévét, mosógépet, racsniszetett szeretnél venni vagy új telefonra vágysz, netán épp ajándékba vásárolnál egyet valakinek karácsonyra, érdemes a hétvégén bevásárlókörútra menni. Mutatjuk, hol, milyen akciókkal várnak.
A hálaadás csütörtökje (ami idén november 22-re esik) utáni péntek az Egyesült Államokban egyet jelent a vásárlással. Kereskedelmi szempontból ez a nap az egyik legsikeresebb: a tengerentúlon ilyenkor óriási akciókkal várják a vásárlókat, akár 70-90 százalék kedvezmény sem ritka. Igen, ez az úgynevezett Black Friday.
Az USA-ban ilyenkor rengetegen már éjjel sátrakat vernek a boltok elé, és nyitáskor a vevők szabályszerűen megrohamozzák az üzleteket, egymást és az áruházak alkalmazottait sem kímélve. A dolgok pedig sokszor nagyon eldurvulnak, jól mutatja ezt, hogy már külön számlálója is van már a fekete péntek halálos áldozatainak.
Szerencsére Magyarországon ennyire azért nem durva a fekete pénteki helyzet, holott az akciók már nálunk is erőteljesen jelen vannak. Olyannyira, hogy a kereskedők egyértelműen ettől a naptól számítják az év végi nagy hajtás indulását, amit majd a karácsony zár le. Nem meglepő tehát, hogy a legnagyobb magyar áruházak is különleges, fekete pénteki akciókkal készülnek a vásárlóiknak, ami ráadásul nem is egyetlen napig, hanem egy egész hétvégén át tartanak. Mutatjuk, melyik üzletben mit érdemes beszerezni.
Tesco
A Tescóban az F&F ruházati termékekre akár 50 százalékos engedményeket is el lehet csípni, míg az Amica ZWM 415 keskeny mosogatógép 74 990 forintba kerül. Vásárolhatunk akciósan Whirpool és Candy mosógépeket is, előbbi márkájú eszközök típustól függően 134 990, 189 999, utóbbi pedig 119 990 forintos áron is hazavihető.
További tescós akcióért fusd át a hiper 47. heti akciós kiadványát!
Auchan
A hiperben többféle Lego termékre 40 százalék akció lesz, míg az LG super ultra hd tv 269 999 forint helyett 189 990 forintba kerül november 22 és 25 között. A Huawei Y5 telefon 42 999 helyzett 32 999 forintba, míg a Beko kondenzációs szárítógép 34 ezer forinttal olcsóbb, így vételára 65 999 forint. Ezeken felül Sony fejhallgatót is lehet vásárolni 3 290 forintért vagy JBL Bluetooth hangszórót 49 990 helyett 39 990 forintért. Lenovo laptop is ütheti a markunk 20 009 forintos kedvezménnyel, 69 990 forintért.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A hiper további akcióért lapozd át az Auchan 47. heti akcióit!
Aldi
A diszkont fekete csütörtökkel támad ezen a héten, aminek keretin belül az Amblano elektromos zöldségszeletelő 7 999, a bluetooth-os fogkeferátét 5 999, míg a robotporszívó 10 ezer forinttal olcsóbban, 39 990 forintért hullhat a kosárba. Ezen felül a retro rádió vagy lemezlejátszó 12 990 forintot kóstál, de például egy Sony rádiós ébresztőóra 6 999 forintba kerül.
Az Aldi további akciót itt találod!
Lidl
A Lidlben fekete péntek alkalmából minden thermo lightweight kabát ára 20 százalékkal kevesebb, de a racsnis bitkészlet is 22 százalékkal olcsóbban, 3 499 forintos áron lehet a miénk. A közéi körfűrész 13 999 helyett 9 999, a fűtőventilátor 2 999, a smoothie-készítő 4 499, míg az Overlock varrógépért 54 999 forint helyett 39 999 forintot kell kiperkálni. Mindezeken felül a 3 az 1-ben multifunkciós csiszoló 9 999 forint helyett 6 999 forintba kerül.
A Lidl további akcióért mindenképp lapozd át a diszkont aktuális kiadványát!
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







