A karácsonyfák környezeti hatása összetettebb kérdés, mint egyszerűen a valódi vagy műfenyő közötti választás.
A magyarországi online kereskedelmi forgalom idén 20 százalékos növekedéssel megközelítheti a 440 milliárd forintot - mondta a Világgazdaságnak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója és ügyvezetője.
A cikkben emlékeztetnek: az első félévben 23,6 százalékos bővülést mért a Központi Statisztikai Hivatal. Várkonyi kiemelte, hogy az idei bővülésben jelentős szerepet játszott a nyári labdarúgó-világbajnokság, amelynek hatására 70-80 százalékkal nőttek a televízióeladások.
Az online értékesítés már a teljes hazai kiskereskedelmi volumen 6 százalékának felel meg, ami régiós összevetésben is versenyképes mutató. Magyar trend, hogy koncentrálódik a piac, a forgalom mind nagyobb százaléka realizálódik a tíz legnagyobb webáruháznál.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








