Európában elsők között Interaktív Sat TV néven új, interaktív szolgáltatásokkal kiegészült műholdas tévészolgáltatás indult hazánkban.
A T-Home, Magyarországon először, 2011. december 1-től új interaktív lehetőségekkel kibővített műholdas tévészolgáltatást indított. Az internetkapcsolat segítségével igénybe vehető interaktív kényelmi funkciókat már azok is élvezhetik, akik eddig nem érhették el a T-Home IPTV szolgáltatását.
Az IPTV-hez hasonló kényelmi funkciókat, digitális hang és képminőséget, széles, akár HD-minőségű csatornaválasztékot stb. biztosító műholdas tévé előfizetői számára igazi újdonság, hogy Archív TV kínálatból is válogathatnak: így a szolgáltatásban lévő csatornák meghatározott tartalmai, ha esetleg valaki elfelejtette volna felvenni, 72 órán belül műsorszámonként, vagy előfizetéses konstrukcióban utólag is megtekinthetők. Mindezek - valamint természetesen az elektronikus műsorújság (EPG), a felvétel, a megállítás, a gyerekzár, a kép a képben, a keresés és az [origo] funkciók - mellett hamarosan a Sony Pictures filmjeivel kibővített Videotéka (VoD), valamint a népszerű YouTube internetes felület is elérhetők lesznek.

A szolgáltatás igénybevételéhez - a hagyományos Sat TV szolgáltatáshoz szükséges eszközökön kívül - speciális vevőegységre, valamint hálózati digitális elosztóra, továbbá minimum 1 Mbit/sec garantált letöltési sebességgel rendelkező T-Home internet szolgáltatásra van szükség: az interaktív szolgáltatások a normál internet-hozzáférésen keresztül működnek.
A 2011. december 1-től előfizethető interaktív tévészolgáltatásra előfizető T-Home ügyfeleknek az Alap csomag havi díja, 2 év hűséggel mindössze 1900 forintba kerül a meglévő T-Home internet-, és telefon-előfizetés mellé. Ráadásul a vállalat a szolgáltatás bevezetésekor - akciós ajánlatként - minden új, 1 vagy 2 éves hűségidővel rendelt Interaktív Sat TV csomagot 0 Ft telepítési díjjal nyújtja, továbbá a létesítéstől számított egy hónapig a havidíj is 0 Ft. Mindemellett a Prémium opció minden új Interaktív Sat TV mellé az első hónapban 0 Ft-ért vehető igénybe, valamint minden új 1 vagy 2 éves hűségidővel rendelt Interaktív Sat TV csomagra vonatkozóan 7 darab, meghatározott film az előfizetés részeként elérhető a Videotékából, amelyek 2012. január 13-ig tekinthetőek meg.
További információ, illetve részletes feltételek a www.t-home.hu oldalon olvashatók.
(x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








