A Google idén is összeállította a világ legkeresettebb szavainak listáját, melyen idén Jackson tarolt, megelőzve Facebook-ot, és egyéb közösségi site-okat, de még Lady Gaga-t is.
A Google Zeitgeist 2009-es globális listájának első tíz helyére főként a közösségi site-ok kerültek - Facebook, Tuenti, Twitter, Sanalika - de Michael Jackson mindegyiket megelőzve az első helyen végzett. Érdekes, hogy az a H1N1 és a gazdasági válság kifejezések egyáltalán nem szerepelnek a globális top 10-ben, holott idén mindkét jelenség nagy vihart kavart. A tematikus bontásban, hírek között persze az új típusú influenza tarolt.
A sportok terén a Real Madrid vezeti a listát, második helyen a US Open, harmadikon az UFC nyert. Étel-ital kategóriában a Tesco Direct csak a negyedik helyen végzett, míg az élen az Acai Berry fogyókúrás készítmény állt idén.
A Google Maps legkeresettebb helyei között a Mount Everest, a Laguna Seca, a Grand Canyon végeztek, de az Eiffel-toronyra is sokan rákerestek.
A Google képkeresőjébe a legtöbbször Lady Gaga, Michael Jackson nevét, az új hold szót, Megan Fox, Selena Gomez nevét írták be 2009-ben.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








