A Google idén is összeállította a világ legkeresettebb szavainak listáját, melyen idén Jackson tarolt, megelőzve Facebook-ot, és egyéb közösségi site-okat, de még Lady Gaga-t is.
A Google Zeitgeist 2009-es globális listájának első tíz helyére főként a közösségi site-ok kerültek - Facebook, Tuenti, Twitter, Sanalika - de Michael Jackson mindegyiket megelőzve az első helyen végzett. Érdekes, hogy az a H1N1 és a gazdasági válság kifejezések egyáltalán nem szerepelnek a globális top 10-ben, holott idén mindkét jelenség nagy vihart kavart. A tematikus bontásban, hírek között persze az új típusú influenza tarolt.
A sportok terén a Real Madrid vezeti a listát, második helyen a US Open, harmadikon az UFC nyert. Étel-ital kategóriában a Tesco Direct csak a negyedik helyen végzett, míg az élen az Acai Berry fogyókúrás készítmény állt idén.
A Google Maps legkeresettebb helyei között a Mount Everest, a Laguna Seca, a Grand Canyon végeztek, de az Eiffel-toronyra is sokan rákerestek.
A Google képkeresőjébe a legtöbbször Lady Gaga, Michael Jackson nevét, az új hold szót, Megan Fox, Selena Gomez nevét írták be 2009-ben.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








